اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی

تبریک سید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت عید سعید غدیر

جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار کشور سید عظیم جولازاده حسینی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار کشور سید عظیم جولازاده حسینی پیام تبریک عید سعید غدیر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیوْم أکْملْت لکمْ دینکمْ و أتْممْت علیْکمْ نعْمتی و رضیت لکم الإسْلام دینًا

هجدهم ذی‌الحجه، روز عید بزرگ غدیر، عید همه عاشقان صالحان عالم و روز برگزیده شدن حضرت علی (ع) به عنوان کل عالم انسان دوستی، شجاعت و بصیرت است.به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر این عید بزرگ و این حادثه و مناسبت سترگ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب سید عظیم جولازاده حسینی با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین استان تهران موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا ، با بهره گیری از آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

حامی جوانان و نظام جمهوری اسلامی ایران

سیدعظیم جولازاده حسینی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x