اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر مرکزی

تکمیل ۷۵ پروژه بهداشتی در اصفهان از آغاز دولت سیزدهم

تکمیل ۷۵ پروژه بهداشتی در اصفهان از آغاز دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از وبدا :

همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم بالغ بر ۷۵ پروژه بهداشتی اعم از مراکز جامع سلامت روستایی و خانه بهداشتی در استان اصفهان تکمیل گردیده و ۲۳ پروژه درمانی و سایر بخش های حوزه سلامت احداث، توسعه، تعمیر و بازسازی شده است.
دکتر محسن مصلحی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه به اصفهان در این ارتباط اظهار داشت:  تعداد زیادی پروژه عمرانی بنابر منطقه جغرافیایی شهرستان ها در سطح استان اصفهان تعریف شده که در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد و همواره نحوه پیشرفت  آن مورد بررسی و پیگیری مسؤلان وزارتخانه و مدیران  است.
وی افزود : بالغ بر ۲۰۰پروژه بهداشتی ودرمانی در سطح شهر اصفهان و شهرستان های استان در حال احداث است که” دکتر رحیمی ” معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و درمان در سفر یکروزه خود به همراه “دکتر شیخی” نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و  “دکتر شیرانی ” رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روند پیشرفت پروژه ها بازدید بعمل خواهند آورد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پروژه های بزرگ درمانی شهر اصفهان در بیمارستان‌های چمران، فارابی، امام حسین، فیض و شهید بهشتی والزهرا قرار دارد.
وی همچنین بررسی وضعیت ارائه خدمات، نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و  آمبولانس  ۴ شبکه بهداشت و درمان شرق اصفهان از جمله  کوهپایه، هرند، جرقویه و ورزنه  را از دیگر  برنامه های بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد.
دکتر مصلحی همچنین از بهره برداری و افتتاح دو پروژه مهم در برنامه سفر یک روزه معاون وزیر بهداشت خبر داد و گفت: بهره برداری از دستگاه پت اسکن در بیمارستان فارابی اصفهان یک پروژه منحصر به فرد است و پیش از این بیماران برای استفاده از دستگاه پت اسکن به استان های همجوار و حتی در برخی موارد به  خارج از کشور سفر می کردند.
وی افزود :از دیگر پروژه های قابل افتتاح بدست معاون وزیر بهداشت “مرکز جامع سنجش و ارتقاء سلامت منابع انسانی ” می باشد که در راستای پیشگیری از فرسودگی شغلی و حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی بخش های مختلف حوزه سلامت  به ویژه کادر درمان راه اندازی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در این مرکز امکان سنجش سلامت روحی وجسمی افراد وارتقا وضعیت سلامت آنها وجود دارد .
وی هدف از سفر دکتر رحیمی به اصفهان را  بررسی وضعیت مشکلات پیش روی حوزه سلامت، درصد پیشرفت پروژه های عمرانی دارای مصوبه ریاست جمهوری و سایر پروژه ها و تسریع در تکمیل وبهربرداری از پروژه ها اعلام کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x