اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

اجرای پویش مدیران پاسخگو از طریق سامانه ۱۲۲ آبفای استان اصفهان

اجرای پویش مدیران پاسخگو از طریق سامانه ۱۲۲ آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با هدف پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم در خصوص افت فشار یا قطعی آب، پویش «مدیران پاسخگو» تا نیمه شهریور ماه روزهای دوشنبه و سه شنبه در آبفای استان اصفهان اجرا می شود.
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: این پویش از روز دوشنبه ۱۲ تیرماه با حضور مجید حبیبیان، قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اصفهان کلید خورد و وی ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت پاسخگوی شکایات مردم در زمینه افت فشار یا قطعی آب بود.عباس عباسی خاک عنوان کرد: در این پویش اعضای شورای معاونین در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و مدیران مناطق خودگردان در روزهای سه شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ به طور مستقیم پاسخگوی شکایات مردم بوده و از نزدیک شاهد آنچه که در این سامانه رخ می دهد، هستند.وی هدف از اجرای این پویش را تعامل مستقیم مدیران با مردم در راستای ارتقای خدمات شرکت عنوان کرد و افزود: هنگامی که معاونین و مدیران از نزدیک با مشکلات مردم رو به رو شوند و خودشان پاسخ گو باشند، به طور قطع تمهیدات بیشتر و بهتری برای حل مشکلات می اندیشند.گفتنی است فرایند ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان اصفهان از طریق درگاه های ارتباطی مختلف آغاز و با ثبت درخواست و ارجاع به واحدهای عملیاتی و انجام درخواست و در نهایت با اطلاع رسانی به مشترک پایان می پذیرد. این فرایند، مکانیزه، هوشمند، قابل ردیابی و پیگیری و نظارت بوده و تجربه مشتری در اولویت قرار دارد و درگاه های ارتباطی مشتریان با شرکت آبفای استان اصفهان شامل نرم افزار تلفن همراه، ایمیل، پورتال (چت آنلاین)، تلفن ۱۲۲ ، صندوق صوتی، شبکه های اجتماعی و پیامک می شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x