اجرای پویش مدیران پاسخگو از طریق سامانه ۱۲۲ آبفای استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
با هدف پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم در خصوص افت فشار یا قطعی آب، پویش «مدیران پاسخگو» تا نیمه شهریور ماه روزهای دوشنبه و سه شنبه در آبفای استان اصفهان اجرا می شود.
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: این پویش از روز دوشنبه ۱۲ تیرماه با حضور مجید حبیبیان، قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اصفهان کلید خورد و وی ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت پاسخگوی شکایات مردم در زمینه افت فشار یا قطعی آب بود.عباس عباسی خاک عنوان کرد: در این پویش اعضای شورای معاونین در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱ و مدیران مناطق خودگردان در روزهای سه شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ به طور مستقیم پاسخگوی شکایات مردم بوده و از نزدیک شاهد آنچه که در این سامانه رخ می دهد، هستند.وی هدف از اجرای این پویش را تعامل مستقیم مدیران با مردم در راستای ارتقای خدمات شرکت عنوان کرد و افزود: هنگامی که معاونین و مدیران از نزدیک با مشکلات مردم رو به رو شوند و خودشان پاسخ گو باشند، به طور قطع تمهیدات بیشتر و بهتری برای حل مشکلات می اندیشند.گفتنی است فرایند ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان اصفهان از طریق درگاه های ارتباطی مختلف آغاز و با ثبت درخواست و ارجاع به واحدهای عملیاتی و انجام درخواست و در نهایت با اطلاع رسانی به مشترک پایان می پذیرد. این فرایند، مکانیزه، هوشمند، قابل ردیابی و پیگیری و نظارت بوده و تجربه مشتری در اولویت قرار دارد و درگاه های ارتباطی مشتریان با شرکت آبفای استان اصفهان شامل نرم افزار تلفن همراه، ایمیل، پورتال (چت آنلاین)، تلفن ۱۲۲ ، صندوق صوتی، شبکه های اجتماعی و پیامک می شود.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
