اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

محکومیت شدید هتک حرمت به قرآن کریم

محکومیت شدید هتک حرمت به قرآن کریم

بیانیه فرمانده قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت در محکومیت سوزاندن دوباره قرآن کریم در سوئد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت ابوالفضل فتحی نسب بیانیه محکومیت سوزان دوباره قرآن درسوئد راصادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است.

کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشرتا همیشه تاریخ روشن گردید.

رفتاراسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار ودوباره این فرد ملعون افراطی تبعه کشور عراق  که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت چهره او وپلیس سوئد را آشکار در سوزاندن  قرآن‌کریم و دفاع پلیس این کشور از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت. درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام ، طبق آمارهای خودشان پرفروش ترین نسخه مکتوب کشورهای غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

به یقین این جسارت دوباره ی بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است.آری ، در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی (صلوات الله علیه)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان های آزاده دنیا را به درد آورد.

یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر  انسان آزاده ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.

بدین جهت ، قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت  به عنوان نهادی اسلامی و انقلابی مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل دوباره ی شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می نماید. و از تمام نهادهای بین المللی می خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلو گیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

ابوالفضل فتحی نسب فرمانده قرارگاه جهادی ،فرهنگی،اجتماعی شهدای مقاومت

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x