در اولین هفته تابستان رقم می‌خورد؛اجرای چهار ویژه برنامه فرهنگی در هفته جاری

در اولین هفته تابستان رقم می‌خورد؛اجرای چهار ویژه برنامه فرهنگی در هفته جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

«مشاهده کرانه‌های عالم با تلسکوپ رباتیک»، «ده دقیقه داغ»، «جور دیگر باید زیست» و «سلام همسایه» عنوان برنامه‌هایی است که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان در هفته جاری برگزار می‌شود.

در نخستین هفته از نخستین ماه تابستانی، چندین ویژه برنامه فرهنگی در نقاط مختلف شهر میزبان شهروندان خواهد بود. از جمله این برنامه‌ها، نشست «مشاهده کرانه‌های عالم با تلسکوپ رباتیک» است که به عنوان دویست و پنجمین نشست از مجموعه نشست‌های باشگاه نجوم اصفهان با حضور «ولادیمیر لیپونو» رییس آزمایشگاه مشاهدات فضایی در روسیه برگزار می‌شود. این نشست روز چهارشنبه ۷ تیرماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان میزبان علاقمندان است.

ده دقیقه داغ عنوان نمایشی است که از یکم تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله به روی صحنه می‌رود. نویسنده این نمایش محسن رهنما است و محسن عرب زاده آن را طراحی و کارگردانی کرده است. رسول هنرمند، مژگان نوایی، محسن احمدی نیک و مهرزاد مشکل گشا از جمله بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر برنامه‌ها در این هفته، نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» است که از ۳ الی ۷ تیرماه به مناسبت هفته جهانی مبارزه با موارد مخدر برگزار شده است. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در گدر فرهنگی چهارباغ میزبان علاقمندان است.

«سلام همسایه» با محوریت نشست هم اندیشی و بررسی ایده‌های طرح سلام همسایه برنامه دیگری است که روز دوشنبه ۵ تیرماه از ساعت ۱۷ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

اما بخوانید درباره سومین رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ» که از سوی خانه جوان و با محوریت خودشناسی و استعدادیابی، هدفگذاری و چشم انداز نویسی، خلاقیت و ایده پردازی، بوم و مدل کسب و کار و کوچینگ عمومی و حرفه ای نوجوان و ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۹ سال برگزار می‌شود. نوجوانان تا ۷ تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام در این رویداد با شماره تلفن ۰۹۱۳۶۴۷۴۷۸۹ تماس بگیرند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x