اجتماعی استان تصاویر

تا پایان خرداد ماه سال جاری تحقق یافت: تولید بیش از۶۴۳ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه اصفهان

تا پایان خرداد ماه سال جاری تحقق یافت: تولید بیش از۶۴۳ میلیون کیلووات ساعت برق در نیروگاه اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نیروگاه حرارتی اصفهان طی سه ماه اول سال جاری بیش از ۶۴۳ میلیون کیلووات ساعت، انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کرده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ به نقل از دفتر روابط عمومی، حسین امنیه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان با اعلام این خبر افزود: واحدهای بخاری مولد برق نیروگاه اصفهان تا پایان خرداد ماه سال جاری،۶۴۳ میلیون و ۲۴ هزار کیلووات ساعت، برق خالص تولیدی را به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده است. امنیه در ادامه اظهار داشت در حال حاضر چهار واحد بخاری این نیروگاه در مدار تولید می باشد و با بازگشت واحد شماره چهار ، این نیروگاه میتواند با ظرفیت کامل برق را به شبکه سراسری تحویل نماید.
مدیرعامل نیروگاه اصفهان از مردم خواست با توجه به پیک تابستان و گرمی هوا در مصرف برق صرفه جویی کنند.
وی در پایان گفت: سهم این نیروگاه با ۵ واحد بخاری در استان اصفهان، ۱۱درصد است که در صورت رفع محدودیت تا ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد.گفتنی است: نیروگاه اصفهان دارای پنج واحد بخاری مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان اسمی تولید ۸۳۵ مگاوات برق است که در صورت تأمین آب و سوخت مورد نیاز، قادر به تولید مقدار معادل برق مورد نیاز کلان‌شهر اصفهان در اکثر فصول سال و تحویل به شبکه سراسری برق کشور خواهد بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x