اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

تبریک مسول قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت به مناسبت هفته قوه قضائیه

ابوالفضل فتحی نسب درپیامی هفته قوه قضائیه رابه قضات وکارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی قرارگاه جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت ابوالفضل فتحی نسب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به قضات وکارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معماربزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کار کرد آن،تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد، این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمندو فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

این جانب ابوالفضل فتحی نسب فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به قضات و کارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدرشناس ایران را مسئلت می نمایم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x