اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

عزم و اراده آهنین فراجا برای برقراری امنیت مردم/ دشمن در جنگ شناختی هم از ما شکست می خورد

عزم و اراده آهنین فراجا برای برقراری امنیت مردم/ دشمن در جنگ شناختی هم از ما شکست می خورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: با عزم و اراده آهنین برای برقراری امنیت مردم باید به راه شهدا اقتدا کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهر اصفهان یادآور حوادث و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی است.

وی استان اصفهان را یادآور روزهای سخت و پر التهابی از حوادث مختلف از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز دانست وگفت: انقلابی و ولایی بودن خوب است اما انقلابی و ولایی ماندن هنر است.

فرمانده کل انتظامی کشور به جنگ شناختی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، جنگ ما جنگ سخت بود و دشمن ما را در جنگ تحمیلی آزموده است ان شاء الله در این جنگ شناختی هم متوجه شکست ناپذیری ما خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای برقراری امنیت مردم باید بدون رودربایستی و خمودگی با عزم و اراده آهنین به راه شهدا اقتدا کنیم تا بتوانیم فردای قیامت در پیشگاه شهدای عرصه امنیت رو سفید باشیم.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با قدردانی از  زحمات و تلاش های سردار “میرحیدری” به عنوان یکی از مردان میدان امنیت در استان اصفهان به نحوه انتخاب فرمانده انتظامی جدید استان اشاره کرد و افزود: سرانجام با شاخص ها و تجربیاتی که به دنبال آن بودیم به گزینه ای به نام سردار “علینقیان پور” رسیدیم که یکی از مدیران و معاونان موفق فراجا بوده و آشنایی خوبی هم از استان اصفهان دارد.

سردار رادان گفت: امیدواریم در ادامه مسیر فرمانده انتظامی استان در جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت و تامین امنیت و آرامش مردم و ارتقای توانایی های کارکنان و رفع مشکلات معیشتی همکاران و پرورش واحدهای تخصصی تلاش کنند و برای گردن کشان و قانون شکنان و کسانی که قصد دارند از دیوار قانون بالا بروند و به حق مردم شریف تعدی کنند نا امن سازند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x