اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

تشریح طرح های امنیت محله محور فراجا/ تلاش برای کاهش زمان ایستایی زائران اربعین در نقاط صفر مرزی

تشریح طرح های امنیت محله محور فراجا/ تلاش برای کاهش زمان ایستایی زائران اربعین در نقاط صفر مرزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه طرح امنیت محله محور با هدف رفع دغدغه مردم هر محله اجرا می شود گفت: همکاران من موظف هستند دغدغه مردم هر محل را شناسایی کرده و روی آن دغدغه عملیات انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: قطع به یقین اقداماتی که از جنس مردم باشد درمحلات مختلف با عنوان امنیت محله محور در فراجا شکل می گیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همکاران من موظف هستند دغدغه های مردم در هر محل را از زبان مردم شناسایی و برآورد کنند و روی آن دغدغه عملیات انجام دهند به گونه ای که مردم احساس کنند در محله آنها آن چیزی که نگران بودند با عملیات پلیس رفع شده است.

سردار رادان با بیان اینکه در امتداد آن طرح های مختلف دیگری هم به اجرا گذاشته خواهد شد گفت: مالخرهای اموال مسروقه نباید در آرامش کامل، رواج سرقت در جامعه را رقم بزنند و در این زمینه اقدامات اساسی درحال انجام است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت و تا چند روز دیگر خبر های خوبی را در حوزه اصفهان در عملیات های مختلف ان شاء الله به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه فراجا چه اقداماتی برای سهولت عبور و مرور زائران اربعین پیش بینی کرده است، اظهار داشت: آنچه در حوزه انتظامی متصور است یعنی در حوزه تهیه گذرنامه و حوزه تردد به سمت نشان گاه هایی که زائران باید خارج شوند و مسیر کربلا را طی کنند و حوزه صفر مرز در اینکه بایستی گذرنامه آنها مُهر شود همکاران ما تلاش می کنند که کمترین ایستایی زائران را داشته باشیم در این خصوص هم چند جلسه با طرف عراقی داشتیم که آنها هم قول هایی دادند که امیدواریم این قول ها عملی شود.

سردار رادان در خاتمه چند توصیه مهم به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از زائران عزیز تقاضا دارم که اخذ گذرنامه خود را به روزها و ساعات پایانی نیندازند دوم اینکه حرکت و سفر خود را به روزهای نزدیک اربعین موکول نکنند و سوم اینکه مدیریت کنند که از مرزهای مختلف هم وارد شوند و هم خارج شوند در این صورت دغدغه آنها نیز کمتر خواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x