تبریک مسول بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت حلول ماه ذی الحجه

حسین فسائی در پیامی حلول ماه مبارک ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه (ع) را به تمام دوستداران حضرت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور حسین فسائی پیام تبریک حلول ماه مبارک ذی الحجه را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ماه را باید با توجه به خدا، یاد و ذکر او آغاز کرد و سلامت و موفقیت خود را در آن ماه از خداوند متعال طلب کرد.ذی الحجه ماه خدا و از شهور محبوب در نظر و دیدگاه حضرت باری تعالی است و به واسطه وجود روزهای بزرگ و سرنوشت ساز در زندگی مسلمانان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ماه ذی الحجه بوی خدا می دهد، بوی مکه، کعبه، بوی قربان می دهد، قربانی کردن نفس، قربانی عزیزترین چیزها در برابر محبوب، ماه ذی الحجه عطر ولایت دارد و بوی غدیر را در زمین و زمان می پراکند.

اول این ماه مبارک بوی وصال، بوی عشق، پیوند مهر و ماه می دهد.چه زیباست دل از خواهش و تمنیات عالم مادی بریدن و بر مائده آسمانی دوست میهمان شدن و تا اوج قله ی انسانیت پرواز کردن و در مقابل حضرت حق سرخم کردن و بر قادر متعال توکل کردن.

اینجانب حسین فسائی ضمن تبریک و شادباش به مناسبت اعیاد بزرگ ماه ذی الحجه و دهه بزرگ ولایت خدمت همه مسلمانان عالم به ویژه محضر مبارک قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) توفیق بهروزی و موفقیت را از خداوند منان خواستارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x