اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

آسیب به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سیل اخیر

آسیب به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سیل اخیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

براساس برآوردهای صورت گرفته از سیل اخیر در روزهای ۱۸ و ۱۹ خردادماه به ۱۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان خسارت وارد شده است. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام برآورد میزان خسارات وارده از سیل اخیر، اظهار داشت: در حادثه پیش آمده روزهای ۱۸و۱۹ خردادماه، به ۱۷ خانوار تحت حمایت که اغلب از ساکنین روستاها بوده اند، خسارت وارده شده است.
وی با بیان اینکه مددجویان از تسهیلات کمیته امداد برای بازگشت به شرایط زندگی قبل از حادثه بهره مند خواهند شد، ادامه داد: در این حادثه ۱۷ مورد مسکنِ نیاز به تعمیر و بازسازی شناسایی شده که پس از تکمیل ارزیابی های بنیاد مسکن و تصویب تسهیلات تعمیر و احداث، در قالب تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض به خانواده های دچار خسران خدمت رسانی خواهد شد.
کریم زارع با اشاره به واریز ۴۰۰ میلیون تومان کمک موردی از طرف ریاست کمیته امداد امام(ره) به تمامی خسارت دیدگان در سیل اخیر، افزود: متاسفانه در این حادثه تعدادی از طرح های اشتغال مددجویان که اغلب در زمینه دامداری و دامپروری بوده نیز دچار خسارت شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با دعوت از نیکوکاران برای حمایت و احیای زندگی آسیب دیدگان در سیل وارده، گفت: امیدواریم با مساعدت خیران بتوانیم برای بازگشت خسارت دیدگان به شرایط عادی و تامین لوازم ضروری زندگی آنها اعم از یخچال، اجاق گاز، فرش و… نیز در کوتاه ترین زمان ممکن خدمت رسانی کنیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x