اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی

توهین احتمالا ناخواستۀ شهرداری اصفهان به رسانه ها

توهین احتمالا ناخواستۀ شهرداری اصفهان به رسانه ها

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز:
یکی از چالش های اساسی فرآیند از عرش کشیدن مباحث آکادمیک به فرش افکار عمومی و عامه فهم کردن محتواهای علمی؛ تمهید زبان، شیوه و قالبی‌ست که فرآیند انتقال معنا را برای آحاد یک جامعه فارغ از مولفه هایی چون سن، سواد و تجربه تسهیل کند. 


فرضیه ها و نظریه های مطرح در علوم ارتباطات نیز از جملۀ مباحث آکادمیک است که تلاش می‌شود در چارچوب برنامه هایی که برای ترویج «سواد رسانه ای» در یک جامعه تمهید می‌شود؛ در سطحی همه فهم، برای افکار عمومی تبیین شود. 


در این راستا؛ بدون تردید؛ خلاقیت و تمهید جلوه های بصری بسیار موثر خواهد بود هر چند که اگر از ظرافت ها و ریزه کاری ها غفلت شود؛ ممکن است مثل این بنرهای ترویج سواد رسانه ای که شهرداری اصفهان طراحی، چاپ و در سطح شهر اصفهان نصب کرده است؛ به جای ترویج سواد رسانه ای و آموزش همگانی فرضیه ها، نظریه ها و تکنیک های رسانه ای و تبلیغاتی؛ عملا و ناخواسته تبدیل به « عملیات برچسب زنی به رسانه با هدف اعتبارزدایی از رسانه در سطح جامعه و در افکار عمومی » شود. 


 انتظار است شهردار محترم اصفهان؛ ضمن ورود سریع به موضوع و صادر کردن دستور جمع آوری بنرهای اینچنینی نصب شده در سطح شهر فرهنگی اصفهان، دستور بازبینی در محتوای چنین بنرهایی را صادر کند. 
مصطفی امینی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x