اجتماعی استان تصاویر فارس فرهنگ و هنر

ارائه بیش از هزار خدمت به مردم شهرستان استهبان در موسسه مراقبت متعالی

ارائه بیش از هزار خدمت به مردم شهرستان استهبان در موسسه مراقبت متعالی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در سومین جلسه هیات امنا موسسه مراقبت متعالی در منزل شهرستان استهبان مطرح شد: ارائه بیش از هزار خدمت به مردم شریف شهرستان استهبان از بدو تاسیس موسسه تاکنون؛
سومین جلسه هیات امنای موسسه مراقبت متعالی در منزل شهرستان استهبان با حضور حجه الاسلام والمسلمین ساجدی، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس هیات امنا موسسه، یوسف کارگر فرماندار و نائب رئیس هیات امنا موسسه و سایر اعضا در دفتر امام جمعه استهبان برگزار شد .
یوسف کارگر فرماندار و نائب رئیس هیات امنا ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته، عملکرد موسسه را مصداق عملی کلام مقام معظم رهبری در امید آفرینی و خدمت صادقانه همچنین رسیدن به جایی که بیمار به جز رنج بیماری، رنجی نداشته باشد دانست.
فرماندار استهبان ضمن برشمردن خدمات، عضویت در چنین موسسه بابرکتی را افتخار و مایه تقرب به پروردگار عالمیان دانسته، ایجاد رضایت در مردم و خدمتگزاری به ایشان را بالاترین موهبت حق تعالی خواند و بر آمادگی مجدد خود در هرگونه حمایت جهت پیشبرد بهتر و موثرتر امور تاکید کرد.
در ادامه دکتر مطوس، رئیس هیات مدیره موسسه گزارش عملکرد موسسه را از بدو تاسیس یعنی بهمن ۱۴۰۰ تاکنون جهت استحضار ریاست جدید هیات امنا موسسه ارائه نمود.
در این گزارش تعداد خدمت ارائه شده به مردم شریف شهرستان اعم از شهر و روستا بیش از ۱۰۰۰ خدمت معادل یک میلیارد تومان اعلام که در قالب خدمات تجهیزاتی، عیادتی، درمان در منزل، هدایت درمانی و امدادی بوده که همه خدمات، کاملا رایگان ارائه شده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) در ادامه، پشتوانه فعالیتهای موسسه را حمایتهای صد در صد مردمی دانسته و از مساعدت و حمایت مردم در قالب اهدا تجهیزات مورد نیاز و هدایای مالی بالغ بر یک میلیارد و نیم سخن به میان آورد.
در این گزارش خاطر نشان شد که در حال حاضر موسسه با دارا بودن بیش از ۱۷۰ قلم تجهیزات پزشکی در حال خدمت مستمر به همشهریان شریف می باشد که روند تهیه همه تجهیزات مورد نیاز مردم همچنان ادامه دارد و انشااله خود را برای ورود به گام دوم خدمت رسانی یعنی عیادتهای تخصصی نیز آماده می نماید.
در ادامه هر یک از اعضا به برخی فعالیتهای موسسه پرداخته از زاویه های متفاوت مختصات کارهای انجام شده را به سمع و نظر ریاست جدید هیات امنا موسسه رساندند.
در پایان حجه الاسلام و المسلین ساجدی، امام جمعه که طبق اساس نامه، ریاست هیات امنا موسسه را به عهده دارند ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده، فعالیتهای موسسه را بی شباهت به کارهای جهادی ندانسته و رسیدن به طب متعالی که همانا رسیدگی به روح و روان بیماران است را از قابل توجه ترین هدف موسسه دانسته بر ورود جدی موسسه به گامهای دوم و سوم فعالیت خود یعنی عیادتهای تخصصی و مددکاری عملی که مورد نظر و تاکید استاد تابعی، مبدع طب متعالی می باشد تاکید نمود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x