اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد: آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داد: آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه شهر به صورت شبانه در حال اجرا است.

امیرعباس رحمتی با اشاره به فصل مناسب اجرای عملیات اصولی روکش آسفالت و لکه‌گیری مناطق اظهار کرد: از طریق چند دستگاه اجرای آسفالت، عملیات شبانه اجرای آسفالت تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان در حال اجرا است.

او با اشاره به عملیات‌ پل‌سازی سازمان عمران افزود: این سازمان در حال حاضر در حال احداث پل‌های متعددی در سطح شهر است که بیشترین آنها در محدوده رینگ حفاظتی شهر قرار دارد. پل‌های جهاد، خاتون‌آباد و پل روی کانال مالک‌اشتر از جمله این پل‌ها است که عملیات اجرایی آنها به‌صورت دو شیفت در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: عملیات اجرایی دو پل روگذر مرحوم کاظمی آشتیانی در محدوده منطقه ۱۴ و زیرگذر بهاران که روستای بهاران را به محور رویان را متصل می‌کند نیز در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه برنامه‌ریزی شده و در حال حاضر در حال بررسی اولیه است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در محدوده مناطق یک، ۲، ۷ و ۹ شهرداری اصفهان است و مهمترین آنها، پروژه عملیات تعریض اتوبان شهید خرازی است که محدوده مناطق یک، ۲ و ۹ را شامل می‌شود.

رحمتی افزود: در حاشیه‌ اتوبان شهید خرازی فضای سبزی وجود دارد که با حذف آن و اضافه‌شدن این فضا به مسیر اتوبان، ترافیک در این محدوده روان‌تر خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x