اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

برگزاری طرح دانشجویی نشاط در تخت فولاد با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

برگزاری طرح دانشجویی نشاط در تخت فولاد با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هادی نظری مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تخت فولاد از اجرای طرح نشاط ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خبر داد.نظری با اشاره به برگزاری رویدادهای گردشگری و معرفی عناصر زیارتگاهی تخت فولاد بیان کرد: طرح نشاط با رویکرد معرفی جاذبه های #گردشگری و عرصه های زیارتگاهی ویژه دانشجویان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: هدف از اجرای طرح بهره مندی مخاطب از فضای گردشگری معنوی تخت فولاد می باشد. دانشجویان ضمن بازدید از محور گردشگری بهشت در تخت فولاد و بازدید بناهای آرامگاهی با هویت تاریخی و دینی شهر آشنا و بخشی از جذابیت های معماری تخت فولاد را درک می کنند.
بخشی از ارزیابی دروس دانشگاهی مخاطب در فرآیند بازدید از تخت فولاد و انجام پروژه های پژوهشی و مطالعاتی در خصوص بناهای #معماری و جاذبه های گردشگری تخت فولاد انجام می شود.
در این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان شرکت کردند.وی درپایان گفت :علاوه بر برگزاری گردش معنوی عمومی برای دانشجویان ، برای دانشجویان رشته معماری ٢ تور تخصصی گنبدهای تخت فولاد برگزار گردید که در این تور دانشجویان با انواع گنبدهای موجود در تخت فولاد و ارتباط معنایی معماری آنها آشنا شدند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x