اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر احمد شریعتیعضو شورای اسلامی شهر :حضور پرشمار متکدیان در شأن شهر اصفهان نیست

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر :حضور پرشمار متکدیان در شأن شهر اصفهان نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر احمد شریعتی؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور پرشمار متکدیان در شأن اصفهان نیست، گفت: اگر این افراد مشمول هستند تحت حمایت خیریه‌ها واقع شوند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر احمد شریعتی با اشاره به استقبال خوب مردم رهنان از رویداد دهه کرامت اظهار کرد: امیدواریم در اعیاد قربان و غدیر نیز ویژه برنامه‌های مناسبی داشته باشیم و همکاری لازم معاونت فرهنگی با کانون‌های فرهنگی در این خصوص انجام شود.
وی افزود: این روزها و شب‌ها در چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر شاهد متکدیان زیادی هستیم، خیلی از این افراد از اتباع هستند اما مدیریت کنترل و نظارت و رفع و تخلفات شهری باید در این خصوص اقدام جدی‌تری انجام دهد زیرا این وضعیت در شأن اصفهان نیست.
دکتر احمد شریعتی ؛ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر این افراد مشمول هستند تحت حمایت خیریه‌ها واقع شوند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.
وی ادامه داد: بهزیستی و نیروی انتظامی نیز در این خصوص وظیفه‌ای دارند که بعد از جمع آوری باید به وظایف خود در خصوص این افراد عمل کنند.
دکتر احمد شریعتی اظهار کرد: ما نیز مخالف خلاف‌سازی هستیم اما نوع برخوردهایی که از مدیریت کنترل و نظارت و رفع تخلفات شهری می‌شنویم بعضا برخوردهای تند است. طبق روال باید تذکر داده شود و روند قانونی برخورد با تخلفات طی گردد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x