اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

هدیه ویژه رئیس پلیس راه اصفهان به کودک سرطانی

هدیه ویژه رئیس پلیس راه اصفهان به کودک سرطانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : هدیه ویژه رئیس پلیس راه اصفهان به کودک سرطانی

سرهنگ اصغر زارع ، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حضور در منزل یکی از کودکان سرطانی ضمن دلجویی و ایجاد انگیزه به این کودک برای مبارزه با بیماری خود لباس همیار پلیس را به او هدیه داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، سرهنگ اصغر زارع به اتفاق جمعی از همکاران خود با حضور در منزل یک کودک ۶ ساله که مدتی است از بیماری سرطان رنج می برد حضور یافته و از او عیادت و دلجویی کرده و برای او آرزوی سلامتی کرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه کودک سرطانی را به عنوان همیار پلیس ویژه پلیس راه استان اصفهان انتخاب و کارت همیار پلیس به همراه لباس مخصوص آن را به وی هدیه داد.

سرهنگ اصغر زارع در این دیدار به این کودک برای مبارزه با بیماری خود انگیزه داده و از او خواست برای اینکه یک همیار پلیس قوی شده و بتواند به مردم و جامعه خدمت کند تلاش کند تا هرچه سریع تر سلامتی خود را بدست آورد.

والدین این کودک نیز از حضور رئیس پلیس راه استان و همکاران وی در منزلشان قدردانی کرده و با بیان اینکه شما با حضورتان در منزل ما یک روز بیادماندنی را برای فرزندم رقم زدید و انگیزه او برای مبارزه با بیماری خود را دوچندان کردید گفت: پلیس یکی از شغل های محبوب در میان کودکان است و همه کودکان بدون استثناء پلیس ها را دوست دارند و به آنها علاقمندند و فرزند من هم از اینکه امروز یک همیار پلیس شده بسیار خوشحال و شادمان است و شادمانی او را مدیون نیروهای خدوم فراجا هستم و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x