اجتماعی بین الملل تصاویر دین و اندیشه سیاسی

سید حسن نصرالله: اسرائیلی‌ها گذرنامه خود را آماده کرده‌اند

سید حسن نصرالله: اسرائیلی‌ها گذرنامه خود را آماده کرده‌اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان:از ایران و سوریه که از مقاومت حمایت کردند و هنوز هم حمایت می‌کنند و از همه رهبران جهادی تشکر می‌کنم.
هرکس گمان کند که جنگ با دشمن ما به پایان رسیده، در توهم است و بخشی از سرزمین ما همچنان در اشغال است.
باید به همه نسل‌ها و مردم لبنان یادآوری کرد که پیروزی که به دست آمد مجانی نبود، بلکه نتیجه سال ها فداکاری بود.
اسرائیلی‌ها که ۲ روز پیش تهدید می‌کردند جنگ بزرگی راه خواهند انداخت ولی امروز ما تهدید می‌کنیم که جنگ بزرگ راه می‌اندازیم.
بزرگترین فروپاشی، فروپاشی روحی و روانی در بین اسرائیلی هاست. جبهه داخلی در اسرائیل سست و ضعیف است.
اسرائیلی‌ها نگران آینده خود هستند نگران این هستند که آیا ۸۰ سالگی خود را خواهند دید یا نه.اسرائیلی‌ها گذرنامه خود را آماده کرده و به دنبال اخذ تابعیت هستند.
سید حسن نصرالله: جنگ با دشمن اشغالگر هنوز به پایان نرسیده است

سید حسن نصرالله: جنگ با دشمن اشغالگر هنوز به پایان نرسیده است.دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی:قدردان ایران و سوریه که از مقاومت حمایت کردند و هنوز هم حمایت می‌کنند، هستیم.کسانی که گمان می کنند جنگ با دشمن به پایان رسیده است، دچار توهم هستند؛ چراکه هنوز بخشی از سرزمین ما تحت اشغال قرار دارد.
اسرائیل امروز پشت دیوار و آتش پنهان شده و از تحمیل شروط خود در هر مذاکره ای با ملت فلسطین عاجز است. دیگر سیطره آمریکا بر جهان وجود ندارد و همه چیز به سمت دنیای چندقطبی پیش می رود. این همان چیزی است که اسرائیل را نگران می‌کند. شکاف داخلی که امروز اسرائیل شاهد آن است، با انسجام و پایداری در محور مقاومت همراه است.
وی در واکنش به تهدید‌های نتانیاهو گفت که شما طرفی نیستید که به جنگ بزرگ تهدید می‌کنید بلکه این ما هستیم که شما را با آن تهدید می‌کنیم. هر جنگ بزرگی همه مرزها را شامل می شود. ما از نظر انسانی برتری فوق العاده‌ای داریم.سید حسن نصرالله: اسرائیل امروز در پشت دیوارها پنهان شده است و از تحمیل شرط‌های خود در هر مذاکره‌ای با فلسطین عاجز مانده است؛ و اینها حاصل تحولاتی است که مقاومت تحمیل کرده است.
پس از آزادی جنوب، هژمونی آمریکا بر جهان دیگر وجود ندارد و اوضاع به سمت جهان چندقطبی پیش می‌رود و این همان چیزی است که اسرائیل را هراسان کرده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x