اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اقدام شایسته شهرداری در بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اقدام شایسته شهرداری در بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری در یک اقدام شایسته وارد سرمایه‌گذاری جدی‌تر در در بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان شده و زیرساخت‌های خوبی برای آن پیش‌بینی کرده است.

مهدی طغیانی در حاشیه بازدید از پروژه‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: دلیل احداث میدان مرکزی میوه و تره بار در سال‌های قبل، تجمیع میادین مختلف میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر در یک مکان خاص بود تا از بروز گره‌های ترافیکی جلوگیری کند، اما کم کم میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به قطب اصلی توزیع میوه و تره‌بار کشور تبدیل شد.

او با تاکید بر ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته‌بندی و سورتینگ برای میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان افزود: شایسته است افق تبدیل شدن میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به پایانه صادراتی میوه و تره‌بار را دنبال کنیم تا بتواند برای کشور ارزآوری داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایانه صادراتی می‌تواند موجب افزایش ارزش‌افزوده بخش کشاورزی شود، تصریح کرد: اگر در صنایع تبدیلی و بسته‌ بندی اقدامات خوبی انجام شود، میوه با قیمت کمتر و حداقل واسطه در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

او با اشاره به احداث سوله‌های جدید در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی وجود دارد و در حوزه محصولات کشاورزی، پایانه صادراتی فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

طغیانی با بیان این‌که سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در حال فراهم‌کردن بسترهای لازم است، یادآور شد: پروژه‌های متعدد عمرانی سازمان میادین با سرعت و دقت مناسبی در حال اجرا است. چنانکه سال گذشته نیز از میدان مرکزی میوه و تره‌بار بازدید داشتم اما سرعت پیشرفت پروژه‌ها قابل قبول و تحول ایجاد شده در این میدان دیدنی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشباع ظرفیت بازار گل و گیاه همدانیان در سال‌های اخیر و ایجاد گره‌های ترافیکی در بافت شهری این محدوده اظهار کرد: شهرداری در یک اقدام شایسته وارد سرمایه‌گذاری جدی‌تر شده و زیرساخت‌های خوبی در بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان پیش‌بینی کرده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x