سارق طلاجات منزل آشنا از آب درآمد

سارق طلاجات منزل آشنا از آب درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی پرونده سرقت طلاجات یک منزل در کمتر از یک ساعت کشف و عامل سرقت که از اقوام نزدیک مالباخته بود دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی سرقت مقادیری طلا از منزل یکی از شهروندان شاهین شهری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه سرقت به یکی از اقوام نزدیک مالباخته مشکوک که با بررسی های تکمیلی و طی تحقیقات صورت گرفته از فرد مظنون شک مأموران به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستلان شاهین شهر تصریح کرد: فرد سارق که به واسطه رفت و آمد خانوادگی از محل دقیق نگهداری زیور آلات موجود در منزل صاحبخانه مطلع بود با تهیه کلید درب ورودی منزل در یک فرصت مناسب و در نبود ساکنان اقدام به سرقت زیور آلات موجود در محل کرده و برای گمراه کردن پلیس اقدام به صحنه سازی در محل می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف زیور آلات مسروقه و تحویل آنها به مالباخته از شهروندان خواست هرگز دیگران را از محل نگهداری وجوه نقد و زیور آلات داخل منزل خود مطلع نکنند و حتماً هنگام مسافرت آنها را نزد افراد مطمئن قرار دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x