اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

افتتاح بوستان گل نرگس در محله ولیعصر(عج) گلپایگان

افتتاح بوستان گل نرگس در محله ولیعصر(عج) گلپایگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از زنگ خطر :

شهردار گلپایگان گفت:  برای احداث بوستان “گل نرگس” در محله ولیعصر(عج) بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است تا بتوانیم آن وظیفه ای که شهرداری برای مردم و این منطقه دارد را انجام دهیم.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، پیمان شکرزاده در آیین افتتاح بوستان محله ای ” گل نرگس” در محله ولیعصر(عج) که با حضور مسئولین شهرستان و اهالی این منطقه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به سیاست شهرداری و شورای شهر در راستای طرح  ” هر محله یک پارک” با اولویت مناطق کم برخوردار این بوستان در محله ولیعصر(عج) در متراژی بالغ بر ۴ هزار متر مربع احداث شده است.

شهردار گلپایگان افزود:  علاوه بر ۴ هزار مترمربع فضای پارک، حدود ۲ هزار متر مربع هم محوطه سازی برای آن  انجام شده همچنین اعتباری که برای آزاد سازی محوطه آن هزینه شده حدود ۶ میلیارد تومان است؛ در مجموع برای احداث این پارک بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است تا بتوانیم آن وظیفه ای که شهرداری برای مردم و این منطقه دارد را انجام دهیم. در ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۱ کلنگ شروع به کار این پروژه بر زمین زده شد و امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ این پروژه آماده بهره برداری است

سید محمد حسن علوی رئیس شورای شهر گلپایگان نیز یادآورشد: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم مقرر شده بود در پایان این دور از شورا حدود ۱۲ بوستان محلی راه اندازی کنیم که امروز شاهد افتتاح ششمین بوستان هستیم. قرار بود این بوستان اواخر اسفند ماه آماده بهره برداری شود اما به دلیل گرانی ها با یک ماه و ۱۷ روز تاخیر پروژه به سرانجام رسید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x