اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پای درس ایثار | وقتی خانه معلم اصفهانی مأمنی برای کودکان کار می‌شود

پای درس ایثار | وقتی خانه معلم اصفهانی مأمنی برای کودکان کار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

زهره ناظمی، معلم کلاس اول ابتدایی دبستان شهید صدوقی شهرستان برخوار است که تدریس به کودکان کار را آن هم در منزل خود مدت‌ها است انجام می‌دهد. وی حدود ده سال است که پایه اول ابتدایی را در شهرستان برخوار اصفهان تدریس می‌کند، پیش‌ازاین سایر پایه‌ها را هم تدریس می‌کرده اما ۱۰ سالی می‌شود که متمرکز بر روی پایه اول ابتدایی بوده است و در مدرسه شهید صدوقی شهر دستگرد مشغول به کار می‌باشد.
پس از اینکه تعطیلی مدارس ناشی از دوران کرونا پایان یافت همکاران به او پیشنهاد می‌دهند تا در صورت امکان دانش‌آموزان کار و یا دانش‌آموزان بی‌بضاعت را به وی معرفی کنند تا در برای ادامه تحصیل به آنها کمک کند که این پیشنهاد با استقبال خانم ناظمی روبه‌رو شده و این‌گونه روند آموزش حضوری به این کودکان آغاز می‌شود. وی تدریس به این کودکان را از ساعت ۱۴ آغاز می‌کند چراکه تا ساعت ۱۳ در مدرسه حضور دارد و پس از ساعت کاری مشغول تدریس به کودکان کار می‌شود.
در حال حاضر حدود ۳۰ الی ۳۵ نفر دانش‌آموز به‌صورت هفتگی برای آموزش به منزل خانم ناظمی می‌روند و او از اینکه می‌تواند به آنها کمکی کند حس خوبی دارد؛ وی به پیشه معلمی بسیار علاقه دارد و به همین دلیل نه‌تنها خسته نمی‌شود بلکه اذعان دارد با تدریس به این دانش‌آموزان خستگی‌اش هم رفع می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x