اجتماعی استان تصاویر

فوت راننده بر اثر واژگونی خودرو ۲۰۶

فوت راننده بر اثر واژگونی خودرو ۲۰۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از حادثه واژگونی خودرو در”شهر ابریشم”که منجر به فوت راننده ۲۳ ساله و مصدومیت سرنشین خودرو شد خبرداد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ساعت۱۶:۵۰روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۸با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ در شهرک قدس شهر ابریشم بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس راهور استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این گزارش ماموران در صحنه حادثه حاضر و مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ دچار واژگونی شده که متأسفانه در این حادثه راننده که فردی مذکر ۲۳ ساله بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرده و سرنشین ۲۰ ساله خودرو نیز دچار مصدومیت شده که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به این که علت حادثه از سوی کارشناسان این پلیس عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه تعیین شده به رانندگان توصیه کرد توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین رانندگی ایمن و با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا بدین وسیله از به خطر انداختن جان خود و دیگران و رخ دادن حوادثی جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

محمدامین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x