پیام علی شادزی به مناسبت هفته کارگر

پیام علی شادزی به مناسبت هفته کارگر

علی شادزی، معاونت مهندسی وسازندگی قرارگاه جهادی کارگران کشور، در پیامی هفته کارگر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

علی شادزی، پیام هفته کارگر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

کار مایه حیات بشر و زندگی است و بی شک کارگران پیشگامان عرصه زندگی و از شریف ترین طبقه اجتماع هستند.

آنانی که چرخش دست و بازوی انها باعث چرخش چرخه های‌ زندگی جامعه می باشند. رمز پیشرفت و توسعه ی پایدار یک کشور سرمایه ی انسانی کارآمد، پرتوان و فعال است و کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نیروی محرکه‌ی چرخه‌‌ی اقتصاد ، نقشی برجسته و ویژه‌ ای را ایفا می کنند.

همت و تلاش ستودنی قشر شریف کارگر در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور در طول بیش از چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در برهه کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه که راه نجات اقتصادی کشور در تولید داخلی است ،باعث شده است چرخ های صنعت،تولید، عزت و اقتدار از حرکت بازنایستد.

نامگذاری سال (۱۴۰۲) از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با عنوان’ مهار تورم، رشد تولید ’ نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و بدون شک توسعه و آبادانی این مرزو بوم و تحقق شعار سال در گرو تلاش‌های جامعه بزرگ کارگری است که با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور همت بگمارند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش فرا رسیدن هفته کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم با همت تلاش‌گران این عرصه شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x