اجتماعی استان تصاویر سیستان و بلوچستان

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به اظهارات عبدالحمید

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به اظهارات عبدالحمید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به اظهارات عبدالحمید: محمد نصوحی: یعنی یکی نبود به مولوی عبدالحمید بگه اگر ۳۰ نفر ماه رو دیدند همه هم که موبایل دارند چرا یک فیلم و عکس منتشر نکردند؟! البته این که این افراد حرفه ای قبل از مشاهده لابد شیشه مصرف کرده بودند بی تاثیر نیست :))))
سمانه صالحی: عبدالحمید گفته «ما افراد حرفه‌ای داریم که چشمان‌شان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌‌ها هم قوی‌تر هست و می‌توانند ماه را ببینند! اون‌هایی هم که ندیدند، چون نمی‌دانند ماه کجاست، وگرنه افراد حرفه‌ای ما دیدند.» هنوز در دست بررسی‌ست و مشخص نشده این‌ها اثرات مصرف چه ماده‌ای هست!
محمد شیروانی: طبق محاسبات، دیشب دیدن هلال ماه شوال در دنیا فقط در غرب آفریقا و آمریکای مرکزی و لاتین و شمالی ممکن‌ بوده اما عبدالحمید اعلام کرده افرادی داره که چشماشون از تلسکوپ بهتر عمل میکنه و ماه رو دیدند! خداکنه از لجِ جمهوری اسلامی گناه روزه نگرفتن هزاران نفر رو به جون نخریده باشه…
آدم: طبق محاسبات رصدخونه‌های بین‌المللی ماه دیشب حتی تو عربستان هم حتی با چشم مسلح هم قابل رویت نبوده. نمی‌دونم به مولوی عبدالحمید چی نشون دادن گفتن این ماهه بیا عید بگیریم.
حاج فیدل: خب با این توضیحات علمی عبدالحمید مشخص شد که باز هم زود قضاوت کردید حاجی ناسا خرته
مرتضی قربانی: عبدالحمید: فرهنگ این استان با بقیه ی کشور فرق میکند. ۳۰ نفر ماه را دیده اند. بعضی از این افراد چشم هایشان بهتر از تلسکوپ ها کار میکند! حالا اگر این سناریو از این طرف پیاده میشد جمهوری اسلامی متهم به عدم استفاده تکنولوژی میشد:)
علی بیطرفان: عبدالحمید گفته: افراد حرفه‌ای داریم که چشمانشان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها هم قوی‌تر است! آقای عبدالحمید می‌دونید بخاطر لجبازی با جمهوری اسلامی روزه تک تک افرادِ پیرو شما به گردن شما افتاد؟

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x