اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

بای سیکل در صف اکران

بای سیکل در صف اکران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تصویربرداری فیلم کوتاه بای سیکل جدیدترین ساخته علی محمدیان کارگردان شیرازی خاتمه یافت و این فیلم بزودی به اکران عمومی و جشنواره ای خواهد رسید.
علی محمدیان سازنده این اثر در این باره گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده و امیدواریم استقبال عمومی خوبی از آن صورت پذیرد..


به گفته وی تصویربرداری فیلم در شیراز انجام شده و بیشتر هنرمندان آن بومی شیراز هستند.او ابراز امیدواری کرد ساخت این گونه آثار در فارس تداوم داشته باشد و حمایت بیشتری از هنرمندان بومی انجام شود..
گفتنی است در کارنامه کاری علی محمدیان ساخت آثاری چون : تله فیلم شهر کاغذی، طنز آیتم کوچه بغلی، تله فیلم جاده خاکی و فیلم‌های کوتاهی چون تلنگر ۱ و ۲، قضاوت و جایگاه مستند گلبال و ….به چشم می‌خورد..


آسمان مسعود تهیه کننده فیلم هم در این باره گفت : خوشحالم که توانستم تهیه کنندگی یکی از فیلم نامه هایم را به عهده بگیرم اثری که به موفقیت اش امیدواری زیادی دارم.او افزود: این فیلم نخستین تجربه من در مقام تهیه کنندگی است و به لطف خدا سعی دارم در سال جدید اثری دیگر را به مرحله تولید برسانم.این هنرمند شیرازی که سابقه بازیگری نیز در کارنامه ی هنری اش دیده میشود اضافه کرد: آرزو دارد بتواند در آینده ای نزدیک به جایگاهی مناسبی در حوزه هنری در سطح کشور برسد و همه تلاش اش را در این راستا خواهد داشت.


عوامل سازنده فیلم به این شرح می باشند
نویسنده و تهیه کننده: آسمان مسعود

کارگردان، طراح صحنه و لباس، تدوین: علی محمدیان تصویر بردار: میلاد خدر دستیار تصویر: محمد سنایی دشتی صدابردار: وهاب فریدونی دستیار صدا: حمید نیکخواه منشی صحنه: طناز طاهری مدیر تولید: محمود قاسم پور گریم: مارال دستزن عکاس: سید جلیل موسوی خواننده: حامد فقیهی روابط عمومی: روح اله سعادتمندنژاد بازیگران:با حضور سلمان فرخنده با هنرمندی حامد فقیهی و محمد امین رشیدی و محمود قاسم پور بهداد جفرسته

کاظم توانا سید رضاسجادیان جواد قنبری امیر علی رفیعی محمد طاها رفیعی فاطمه رشید معین عتیقی سید جلیل موسوی مهرداد رسولی عرشیا قاسم پور ماهان شهاب زاده امیر حسین شریفی امیرطاها بهمنی ماهان بهمنی مهران بهمنی آرمان میرزایی امیررضا میرزایی.

با تشکر از انجمن سینمای جوان استان فارس

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x