اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

با شروع ماه مبارک رمضان انجام شد؛اهدای ۴۰ هزار پرس غذا به سفره افطار نیازمندان اصفهانی

با شروع ماه مبارک رمضان انجام شد؛اهدای ۴۰ هزار پرس غذا به سفره افطار نیازمندان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آغاز بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان، رنگ تازه ای به حمایت از خانواده های نیازمند بخشیده و نیکوکاران با مشارکت در پویش اطعام مهدوی، برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذا، مهمانی خدا را برای بندگان نیازمند پربرکت کرده اند. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گذشت ۱۱ روز از ماه مهمانی خدا، اظهار داشت: با راه اندازی ۳۱ آشپزخانه فعال در سطح استان، تاکنون ۴۰ هزار پرس غذا طبخ و به سفره افطار خانواده های نیازمند اهدا شده است.
کریم زارع با بیان اینکه در این مدت، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده، ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.
وی با تاکید به نقش موثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، افزود: درحال حاضر بیش از ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در محلات سطح استان خدمت رسانی می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از حمایت خیران در تامین معاش نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x