اجتماعی استان اصفهان فرهنگ و هنر

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد: برگزاری رویدادهای گردشگری ویژه نوروز در تخت فولاد

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد: برگزاری رویدادهای گردشگری ویژه نوروز در تخت فولاد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه تورها و رویدادهای مختلف گردشگری در قبرستان تخت فولاد ویژه ایام نوروز تدارک دیده شده است، گفت: مسافران و گردشگران می‌توانند با نصب و مراجعه به اپلیکیشن «اصفهان من» از نوع رویدادها و آدرس محل‌های آن مطلع شوند.

علی معرک نژاد اظهار کرد: دومین قبرستان بزرگ جهان اسلام در اصفهان قرار دارد، این قبرستان مهم و تاریخی، درون خود میزبان پیکر شخصیت‌ها، مشاهیر و فرهیختگان بزرگ ایران زمین است که همه در ابعاد ملی و بین‌المللی صاحب شهرت بوده‌اند.

او بقاع متبرک تاریخی، تنها آب‌انبار زنده اصفهان و مقبره بزرگانی همچون میرفندرسکی، بابا رکن‌الدین، استاد جلال‌الدین تاج اصفهانی، درویش عبدالمجید طالقانی بنیانگذار خط ثلث شکسته ایران، مصورالملک استاد برجسته در نقاشی را از جمله جاذبه های تخت فولاد دانست و افزود: تورها و رویدادهای مختلف گردشگری در قبرستان تخت فولاد ویژه ایام نوروز تدارک دیده شده است که مسافران و گردشگران می‌توانند با نصب و مراجعه به اپلیکیشن «اصفهان من» از رویدادها و آدرس محل‌های آن مطلع شوند.

او با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در گلستان شهدا با حضور قاریان برجسته قرآن گفت: برنامه‌های چاوش‌خوانی و مناجات‌خوانی نیز در بقاع متبرکه و امامزادگان شهر در حال برگزاری است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی‌ها، سرمای هوا در حال افزایش است، تاکید کرد: مسافرانی که قصد دارند اصفهان را به عنوان مقصد سفر خود در روزهای آینده انتخاب کنند نسبت به تعیین محل اسکان خود توجه داشته باشند.

به گفته او، سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مسافران درباره محل‌های اسکان است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x