اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی فرهنگ و هنر

بیانیه مرکز مستشاری ایران در سوریه

بیانیه مرکز مستشاری ایران در سوریه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شب گذشته، اشغالگران تروریست آمریکایی از منطقه اشغالی التنف، به نقاط غیرنظامی در منطقه دیرالزور حمله کردند، اهداف هدف قرار گرفته، فروشگاه های مواد غذایی و مراکز خدماتی هستند. در نتیجه این حمله تعدادی شهید و مجروح بیگناه که هیچ تقصیری جز این ندارند که در آن منطقه مشغول خدمت به مردم خود هستند، آسیب دیدند.ما کاملاً آگاه هستیم که اشغالگر آمریکایی به دنبال به دست آوردن تلفات در میان صفوف ما به بهانه های سستی است که او همیشه برای عملیات های جنایتکارانه خود توجیه کرده است.
بر این اساس موارد زیر را اعلام می کنیم:
اولا: ماموریت و حضور ما در سوریه همیشه کمک به دولت سوریه و با عنوان مقابله با گروه های تروریستی و پروژه تکفیری و در راس آن داعش بوده است.
ثانیاً: در طول سالیان متمادی منطقه مورد هجمه دشمنان آمریکایی قرار گرفته تا معادله ای را تحمیل کند و بهانه آنها همیشه این بوده است که به منابع آتش پاسخ می دهند. آنها بر اساس باورهای خود و شایعات به دنبال هدف قرار دادن تسلیحات دقیق و تجهیزات حساسی هستند که توسط ایران منتقل می شود و تهدیدی برای اسراییل است.
ثالثاً: با توجه به مطالب فوق و پس از این حمله که از منطقه التنف سوریه تحت اشغال آمریکا انجام شد، به دشمن آمریکایی هشدار می دهیم که ما دست بالا را داریم و در صورتی که مراکز و نیروهای ما در خاک سوریه هدف قرار بگیرند، توانایی پاسخ داریم.

جمعه ۲۴ مارس ۲۰۲۳ میلادی

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x