اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر

پیام تبریک دکتر حسین فسائی به مناسبت نیمه شعبان

پیام تبریک دکتر حسین فسائی به مناسبت نیمه شعبان

دکتر حسین فسائی، درپیامی نیمه شعبان رابه محضر ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی) تبریک گفت و همه منتظرانش تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز : دکتر حسین فسائی، پیام تبریک نیمه شعبان راصادر کردند.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (صل الله علیه واله) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند.آن لحظه زیبا از شب نیمه شعبان، آسمان سامرا از ظهور معجزه دیگری به خود می‌بالید و شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی در دامن نرگس زیباترین صدف گوهر آفرینش و یوسف سپید سیمای مشکین چشم دلربا را به عرشیان و زمینیان مژده می‌داد، او آمد و با آمدنش امید به برپایی عدل در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره یافت.

اینجانب به نوبه ی خود میلاد سعادت بنیاد قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم روحی وارواحنا فداه را محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همه پیروان و منتظرانش تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم که هرچه زودتر چشمان کم فروغمان به جمال دلربایش روشن و منور گردد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x