اجتماعی استان بین الملل تصاویر دین و اندیشه غرب فرهنگ و هنر

یکی از اهداف مهم اغتشاشات پائیز این بود که ۲۲بهمن را از یاد مردم ببرند/ آن چیزی که به ملت‌ها عظمت میدهد، استقامت آنهاست

یکی از اهداف مهم اغتشاشات پائیز این بود که ۲۲بهمن را از یاد مردم ببرند/ آن چیزی که به ملت‌ها عظمت میدهد، استقامت آنهاست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رهبر انقلاب: آن چیزی که به ملت‌ها هویت میدهد شخصیت میدهد استقامت و ایستادگی آنهاست.
یکی از اهداف مهم اغتشاشات پائیز در تهران و بعضی جاهای دیگر، این بود که همین بیست و دوم بهمن را از یاد مردم ببرند. مردم حضور میلیونی خودشان را در سالروز پیروزی انقلاب نشان ندهند، فراموش کنند.
مردم استقامت ورزیدند آمدند. این استقامت برکت دارد.
رهبر انقلاب خطاب به دشمنان: اگر ادعا دارید جمهوری به بن‌بست رسیده، پس چرا میلیاردها دلار خرج براندازی‌‌اش می‌کنید؟
بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج میکند که ما را به زمین بزند؟ خب حکومتی که به بن‌بست رسیده دیگر زمین زدنش خرج نمیخواهد که، خودش زمین میخورد!
میلیاردها دلار دارند خرج می‌کنند در دنیا، بسیاری، از کشورهایی که پولی دارند، ثروتی دارند و برخلاف جهت ملت ایران حرکت میکنند دارند خرج میکنند جمهوری اسلامی را منحرف کنند. به زبان هم می‌آورند، تصریح هم میکنند. چرا میکنند؟ اگر ما به بن‌بست رسیده بودیم، اگر ما داشتیم از پا می‌افتادیم ــ همانطور که بعضی‌ها میخواهند وانمود کنند ــ احتیاج نبود این همه پول خرج کنند آنها.
دشمن پیشرفت‌های دفاعی ما مثل پهپاد را تبلیغ می‌کند اما پیشرفتهای دیگر ما را کتمان می‌کند / همین‌ها دشمن را عصبانی کرده است

رهبر انقلاب: گاهی اوقات در مقام خدشه‌ی در پیشرفتها می‌گویند، چرا همه‌ی تلاش خودتان را گذاشتید روی تسلیحات؛‌ پهباد، موشک و… خب، جوابش این است که اولاً لازم است، کشوری که دشمن دارد باید به فکر خودش باشد دیگر.
ما دشمن داریم باید جهت دفاعی‌مان را تقویت کنیم عقل حکم میکند، شرع هم میگوید: «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ».
ثانیاً در بخشهای دیگر مگر کمتر از بخش دفاعی کار شده؟ چندین برابر بخش دفاعی در بخش صنعت کار شده، در بخشهای زیربنایی کار شده، در جاده و سدّ و امثال اینها کار شده،‌ این همه کار.
حالا مسائل دفاعی طبعاً جوری است که دشمنها هم میخواهند به دلایل خاص خودشان مدام تبلیغ کنند که بله؛‌ ایران پهپاد داشت به فلان جا فروخت، به فلان جا داد، چه کرد چه کرد. اما پیشرفتهای صنعتی را داعی ندارند بلکه داعی دارند که کتمان کنند و کتمان میکنند، ما در قسمتهای دیگر هم پیشرفت زیاد داشتیم.
البته ملت به این وسوسه‌هایی که میکنند اعتنایی نکرد. همین‌هاست که دشمن ما را عصبی میکند، همین پیشرفتهاست که دشمن را عصبانی میکند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x