اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

فراخوان سید عظیم جولازاده حسینی جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

*دکتر سیدعظیم جولازاده حسینی جانشین جمعیت ایثارگران ولایتمدار کشور طی پیامی از همه احاد ملت ایران جهت شرکت درراهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. *

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

دکترسید عظیم جولازاده حسینی پیام فراخوان شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن راصادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است :

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

بسم الله الرحمن الرحیم*

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» (قصص/ ۵)**(و ما اراده نموده‌ایم که بر مستضعفان منت نهاده و آنان را پیشوایان مردم و وارثان زمین گردانیم)*مردم شریف، آزاده و انقلابی استان تهران !

🏵در آستانه چهل‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدای متعال را شاکریم که موهبت انقلاب اسلامی را به ایران اسلامی عنایت فرمود و توفیق صیانت و راهبری چهل‌ساله‌ این انفجار نور را که سرآغاز تحقق وعده قرآنی زمامداری مستضعفان بر سرتاسر زمین است، برای شما امت غیور فراهم نموده تا ان شاءالله در گام دوم آن، با رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بتوانید آرمان بزرگ انقلاب را که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما (ارواحنافداه) است ، تحقق بخشید.

🏵امسال در حالی چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزیزمان را جشن می گیریم که جز با نابودی آمریکا و حذف غده سرطانی اسرائیل غاصب ، این گماشته و فرزند نامشروع استکبار جهانی آرام نخواهیم گرفت.

🌹اینجانب سیدعظیم جولازاده حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب، فرا رسیدن این روز را به محضر حضرت امام خامنه ای ((مده ظله العالی )) وهمه احادملت ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و از تمامی مردم شریف و ولایتمدار استان تهران دعوت میکنم تا بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کنند.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ومن الله التوفیق

سیدعظیم جولازاده حسینی۱۴۰۱/۱۱/۲۱

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

وعده ما تهرانی ها شنبه ساعت ۹ صبح میدان انقلاب روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆

پایگاه اطلاع رسانی : Www.joolazadeh.com

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x