اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت پایه گذار عدالت علوی، امیر مومنان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی است تا از مقام و منزلت همه امدادگران و مددکاران که با اقتدا به آن حضرت و به تاسی از خاندان پاکش، مدال پرافتخار مددکاری را بر سینه دارند، ارج نهیم.
متن پیام به شرح زیر است:
میلاد فرخنده امیرمومنان علی (ع) نقطه عطفی در تاریخ باشکوه اسلام است. تاریخی که پس از این واقعه نقش آن امام همام در توسعه و پیشبرد اسلام ناب محمدی و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی بی بدیل است.
سیره و روش علی (ع) الگویی است که بعد از گذشت قرن ها نه تنها گرد فراموشی بر آن ننشسته بلکه روز به روز افکار و اندیشه های تابناک آن امام والا مقام، مورد توجه بیشتر و روش و منشی برای زندگی است.توفیق دستگیری از مستمندان و محرومان به تاسی از راه و شیوه آن بزرگ مرد و کار در این نهاد مقدس به عنوان مددکار، افتخار و سعادت بزرگی است که تنها نصیب آن دسته از بندگان خدا می‌شود که راه رسیدن به معبود را از سیره پیامبران الهی و سبک زندگی امامان معصومی انتخاب کرده‌اند و مدد به انسان‌ها را برای رسیدن آن‌ها به اوج قله‌های سعادت و خوشبختی، برنامه عمل خویش قرار داده‌اند.
گوارا باد عنوان والا و مقدس مددکار بر شما که با قلب مهربان و دستان پر عاطفه خود، بخشندگی می‌ورزید تا در دل‌های ایتام گل محبت بکارید و بر چهره‌های نیازمندان لبخند رضایت بنشانید تا باری از دوش خسته نیازمندان بردارید.
بی‌شک ایمان شما که با علم به دشواری‌های این مسیر و عشق به زیبایی‌های آن، مددکاری را انتخاب کرده‌اید قابل‌ستایش است و شایسته است که در برابر چنین جایگاه عظیمی سر تعظیم فرود آوریم.
اینجانب با تبریک این ایام خجسته، روز مددکاری را به جامعه‌ی مددکاری، خصوصا امدادگران خدوم و مددکاران دلسوز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تبریک گفته و برای ایشان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، سعادت و قبولی خدمات ارزشمند آن‌ها را مسالت می‌نمایم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x