اجتماعی استان بین الملل تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

معین: حساسیت ضدانقلاب بر توان جبهه انقلاب در فضای مجازی، نشان از نقطه زنی صحیح است؛ باید در فضای مجازی هم استقلال داشته‌باشیم

معین: حساسیت ضدانقلاب بر توان جبهه انقلاب در فضای مجازی، نشان از نقطه زنی صحیح است؛ باید در فضای مجازی هم استقلال داشته‌باشیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:
در قرارگاه فضای مجازی بسیج نکاتی را سرلوحه قرار دادیم از جمله قرآن محوری که باید سعی کنیم کنش‌ها و مدل حرکت ما در این فضا مبتنی بر آموزه های قرآن باشد مثلا همانطور که سلاح، زمین و مجموعا کشور ما مستقل است، باید در فضای مجازی نیز این استقلال را حفظ کنیم.
وقتی در فتنه ها با سکوت خواص مواجه بودیم، طبق آموزه های قرآن در دفاع از کشور و ولی خدا در فضای مجازی اقدام به موقع و سریع را در دستور کار قرار دادیم.
نکته دیگر تمرکز بر ظرفیت های مردمی مبتنی بر تفکر بسیجی است؛ این رویداد تلفیقی از هوش مصنوعی و روحیه انقلابی است. این جوانان بسیجی، اتوبان یک طرفه حمله دشمن را تبدیل به میدان نبرد کردند، ما قول می دهیم این اصطلاح بزن در رو در فضای مجازی دیگر اصطلاحی تمام شده باشد و از همین‌رو حساسیت ضدانقلاب بر توان جبهه انقلاب در فضای مجازی، نشان از نقطه زنی صحیح است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x