اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی

آیا سفیر باکو با همسر شخصی که به سفارت حمله کرد رابطه‌ دارد!؟

آیا سفیر باکو با همسر شخصی که به سفارت حمله کرد رابطه‌ دارد!؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اول؛ گفته می‌شود با تماس شخص سفیر این خانم به سفارت فراخوانده شده، یعنی این خانم یا ارتباط داشته یا یک اهمیتی داشته که سفیر شخصا پیگیر کشوندنش به سفارت شده است!
دوم: ایشون چطور برگشته باکو؟ اصلا یک خانم ساده شهرستانی چه اهمیتی برای یک سفیر کشور خارجی داره؟
سوم: سفیر باکو بلافاصله بعد از حمله امروز ایران رو ترک کرده! به چه دلیل ترسیده و ایران رو کلا ترک کرده؟!
مهاجم مدعی است که همسرش در طبقه چهارم سفارت آذربایجان نگهداری می‌شد/ پلیس دیپلماتیک سفارت مسلح نبود
سردار رحیمی: درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی در واکنش به حادثه حمله به سفارت آذربایجان در تهران با سردار رحیمی رئیس پلیس تهران گفت‌وگو کرده است. سردار رحیمی می‌گوید فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.به گفته سردار رحیمی «علت عدم حرکت پلیس دیپلماتیک به سمت مهاجم این بوده که این مامور پلیس دیپلماتیک که در کیوسک دیده می‌شود، مسلح نبوده است. اما با دیدن کلاشینکف در دست مهاجم و دستور ایست او که به نوعی تهدیدآمیز بوده است، از جایش حرکت نکرده و بلافاصله با مرکز پلیس تماس گرفته است.»
ضیافت عسکروف نایب رئیس مجلس ملی آذربایجان در مورد حمله اخیر به سفارت آذربایجان در تهران: این اقدام تروریستی ایران علیه آذربایجان است!
+ عاقبت مارو باش که باید با الهام و ضیافت بحث کنیم!جمهوری باکو پشت پرده حمله اخیر به سفارت باکو در تهران است؟
صبح امروز یک فرد مهاجم با سلاح کلاشینکف وارد سفارت باکو شد و یک نیروی حراستی را کشت و دو نفر را زخمی کرد، اما تحرکات رسانه ها و بیانیه های پی در پی گروهک های تحت حمایت دولت علی اف به حدی مشکوک است که طبق تحلیل‌های تحلیلگران، این ماجرا ساختگی است.
علی اف در ماه های اخیر با بستن خطوط ترانزیتی میان ایران و اروپا و چندین مسئله دیگر به شدت به دنبال ایجاد تنش میان ایران و باکو بود تا بتواند اهداف مد نظر لابی یهودی را پیش ببرد اما هربار با خویشتنداری ایران تیر علی اف به سنگ خورد.اینبار حادثه صبح جمعه امروز به حدی مشکوک است که می توان احتمال داد که این اقدام توسط عناصر رژیم علی اف برای ایجاد یک بحران ساختگی میان روابط ایران و باکو و در آخر پیگیری اهداف لابی صهیونیستی است.
مردم آذربایجان و ایران برادران دینی و ملی هستند که این روزها علی اف قصد دارد با نفاق میان آنها منافع یهودیان را تامین کند، کسی که برای قمار حتی همسر خود را تحت اختیار دیگران قرار می داد این روزها قصد دارد برادر را در برابر برادر قرار دهد که بی شک این آرزو را به گور خواهد برد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x