دل‌نوشته یک ارتشی برای علی کریمی/ شما اسطوره ویزای خیانت به کشور هستید

دل‌نوشته یک ارتشی برای علی کریمی/ شما اسطوره ویزای خیانت به کشور هستید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آقای کریمی برای ما ارتشی‌ها؛ یعنی کسانی که لباس دفاع از وطن خودشون رو می‌پوشند یک معیار ساده هست برای اینکه بفهمیم اون آدم معترضی که به هر دلیلی رفته اونور آب و الان تریبون گرفته و سر تاپای مملکت رو میشوره از غم مردمش چنین کاری می‌کنه یا نه، طرف خائن شده و مزدوری می‌کنه برای اجنبی.معیارش هم ساده هست کافیه ببینیم نگاه طرف به شهدای وطن چیه و با چه ادبیاتی نسبت به اونا صحبت می‌کنه؛ مثل مردم و ملت ایران صحبت می‌کنه یا مثل قاتلین این شهدا.
شهدای سهند و جوشن نیروی دریایی که مثل آمریکایی ها بهشون توهین کردی مردانی بودند که در شرایطی غیر جنگی، تاکید می‌کنم شرایط غیرجنگی در مقابل بیش از ۱۱رزم‌ناو و بیش ۷۳جنگنده آمریکایی قرار گرفتند و بهشون گفتند خودتون رو تسلیم کنید و ناوی که به مثابه خاک کشورتون هست رو ترک کنید. اما این فدایی‌های ایران تسلیم نشدند و آمریکایی‌ها با شلیک بیش ۲۳موشک و بیش ۱۷۰ گلوله توپ جنگی این دو ناو ایرانی رو غرق کردند اما شهدای سهند و جوشن تا آخرین گلوله ایستادند و ایستاده شهید شدند.
آره علی آقا اون شهدایی که افسر اطلاعاتی آمریکا بهت گفته ترکیدن برای ما اسطوره هستند #اسطوره‌های_واقعی ! به اونا هم ویزای آمریکا می‌دادند، اگر تسلیم میشدن و مثل خائن ها پشت می‌کردن به وطنشون! اما در خلیج فارس جاودانه شدن رو ترجیح دادن به خیانت.مفت فروختی خودت رو علی‌آقا توی این چند وقت کم توهین نکردی اما این توهین آخر، توهین نبود سندی بود که ثابت کرد خودت رو فروختی.
یه نکته هم بگم برای مردم؛هم‌وطن؛ داستان شهدای سهند و جوشن رو در ایران جز خانواده نیروی دریایی کمتر کسی می‌دونه نه اینکه ماجراش محرمانه باشه نه، از مظلومیت رسانه‌ای ارتش و شهداش هست اینکه ی آدم بی سوادی مثل علی کریمی این ماجرای تلخ رو دستاویزی برای لگد زدن به مملکت می‌کنه هم طبیعتا از شناختش نیست و یکی بهش گفته! اینجاست که دم خروس مشخص میشه و مثل روز روشن میشه که صفحات شبکه‌های اجتماعی علی کریمی رو یک سیستم اطلاعاتی داره هدایت می‌کنه.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خراسانی

جاودانه باد رشادت های ارتش و نیروی دریایی دلاورش ، تعظیم و درود بر شهدای گرانقدر و خانواده‌های معظم‌شان ، درد و بلاهای ارتشی های غیور و خانوده‌های گرامی‌شان بخور توی سر علی کریمی وطن فروش خائن

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x