اجتماعی استان اصفهان مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

احمدی طبا:مدیران شهرستان تمام تلاش خودرا برای خدمت رسانی به مردم بکار بگیرند

احمدی طبا: مدیران شهرستان تمام تلاش خودرا برای خدمت رسانی به مردم بکار بگیرند

به گزارش حبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز

احمدی طبا ، فرماندار شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مدیران باید تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی به شهروندان به‌کار بگیرند و مدیران ناکارآمد شهرستان اردستان که در عملکرد خود ضعیف بوده‌اند، تغییر می‌کنند

وی با بیان اینکه مسئولان باید خدمت‌رسانی به مردم را یک نوع توفیق بدانند، افزود: ارائه خدمات به شهروندان به نوعی توفیقی است که نصیب مسئولان می‌شود و از این رو مسئولان ناکارآمد باید جای خود را به مدیران انقلابی و جهادی بدهند.

عملکرد روسای ادارات در این شهرستان همواره مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، ابراز داشت: در صورت ناکارآمدی مدیری در اردستان پس از بررسی و رصد و پایش افراد شایسته جایگزین می‌شوند.

مسابقه و ماراتن نجوم کشور در اردستان امسال در منطقه زواره برگزار می‌شود و از جمله کارهای خوب دیگر هم اینکه نرم‌افزار کاربری اردستان هم به زودی رونمایی می‌شود که توسط افرادی در شهرستان اردستان و استان پیگیری شده است.

بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات مناسبی برای کارهای خرد پرداخت کرده، اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی نیز تسهیلات خوبی را به شهرستان آورده پیگیر باز شدن سامانه پرداخت بانک ها هستیم.

هفت معدن فعال منطقه باقرآباد در بخش مرکزی مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت جاده روستای چاهریسه پرداخت کرده اند.

در زمینه حل مشکل ۲۴روستای شهرستان که از نظر محدوده با سازمان حفاظت محیط زیست مشکل دارند و امکان افزایش محدوده را نداشتندگفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرمانداری و استانداری و مذاکراتی که استاندار با رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست داشتند این مشکل تا پایان سال جاری حل خواهد شد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x