رقابت بیش از ۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان اردستان
اجتماعی استان فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رقابت بیش از ۵۰۰ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان اردستان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان اردستان گفت: بیش از ۵۰۰ داوطلب در مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در اردستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز

سهیلا امیرجلالی با اشاره به اولین سال دو مرحله‌ای شدن کنکور سراسری اظهار کرد: تعداد ۵۶۴ نفر داوطلب ،۲۲۳ مرد و ۳۴۱ خانم در چهار گروه آزمایشی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ( ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری) در شهرستان اردستان با یکدیگر رقابت می‌کنند

وی افزود: ۲۲۸ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنج‌شنبه آزمون می‌دهند که محل آزمون دانشگاه پیام نور اردستان است

امیر جلالی اضافه کرد: ۲۳۳ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ، ۴۱ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح جمعه آزمون می‌دهند.

وی تصریح کرد: ۲۰ نفر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر پنج شنبه و ۴۲ نفر در گروه آزمایشی هنر عصر جمعه با هم رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت در آزمون مرحله اول اختیاری بوده و نتیجه کلی اعلام می‌شود که انتخاب رشته هم ندارد، بیان کرد: داوطلبان باید منتظر برگزاری مرحله دوم کنکور در تیرماه باشند و پس از اعلام نتایج اولیه آزمون تیرماه کسانی که حائز رتبه مجاز شده‌اند به صورت یکجا انتخاب رشته می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در اردستان اضافه کرد: داوطلبان مجازند یکی و یا هر دو آزمون مرحله اول و دوم را شرکت کنند و اگر کسی هر دو مرحله را شرکت کرد نتایج هر آزمون که بهتر بود برای وی لحاظ می‌شود.
امیرجلالی تاکید کرد:داوطلبین از همراه داشتن هرگونه خوراکی خودداری کنند و همچنین محلی جهت اسکان خانواده ها وجود ندارد و داوطلبین تا پایان آزمون حق ترک محل امتحانی را ندارند

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x