‍ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان :تشدید بازرسی / تقویت در رصد بازار /توسط بازرسین انجام شود

جلسه تنظیم بازار امروز دوشنبه به ریاست دادستان شهرستان اردستان در دفتر دادستانی با همراهی اداره صمت ،اداره جهاد کشاورزی ،اداره اطلاعات و بازرس بسیج اصناف برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه احوال نیوز

سید عباس بارودکو در این جلسه ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و تقویت بازرسین با هدف جلوگیری از گرانفروشی ،احتکار ،کم فروشی از متولیان امر خواست که با متخلفین در این عرصه به شدت و وفق قانون اقدام نمایند.
دادستان اردستان با تاکید بر تامل و هم افزایی دستگاه های نظارتی بر بازار تصریح کرد :دستگاه های نظارتی جهاد کشاورزی ،صمت و بسیج اصناف در زمینه تنظیم بازار با یکدیگر تعامل داشته و از تمام ظرفیت های موجود جهت پیشبرد نظارت بر بازار استفاده نمایند.

بارودکو در ادامه افزود:مسائل و مشکلات بازار شهرستان اردستان با دقت و حساسیت بیش از پیش رصد شده و تدابیر لازم و مقتضی درباره موضوعات مطرح شده در سریع ترین زمان ممکن اتخاذ می‌شود .
وی با تاکید بر لزوم حساسیت مجموعه
دادستانی در خصوص تنظیم بازار و مدیریت مصرف ادامه داد:تشکیلات قضایی به همراه اداره تعزیزات حکومتی با تمامی امکانات و ظرفیت های قانونی و نظارتی وارد میدان شده و تمامی تلاش خود را برای دسترس بودن کالاهای مورد نیاز مردم به انجام می رسانند.

وی از شهروندان خواست جهت کمک به مدیریت تنظیم بازار و کنترل و تعادل قیمت ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به مسئولین مربوطه اعلام تا در اسرع وقت ضمن حضور بازرسان درمحل،به شکایت و گزارشات واصل شده از سوی مردم شریف شهرستان اقدام عاجل به عمل آید.

جعفر فدائی اردستانی


انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x