اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

گفتگو بااستاد عباس صیادی درباره ترور سردار قاسم سلیمانی

آیا ترور قاسم سلیمانی یک تصمیم فرا مذهبی از سوی مسیحیت صهیونیستی بود؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دریک مصاحبه ازاستاد عباس صیادی درمورد چگونگی ترورسردار سلیمانی. ایشان درپاسخ گفتند:

ژنرال ایرانی در پاسخ به یک “اقدام” ترور شد؟ یا برای جلوگیری از وقوع یک اقدام؟ سه سال گذشت اما هیچکس در آمریکا هیچ پاسخی برای این سوال ندارد!#ترور_قاسم_سلیمانی🔺 سه سال پیش در چنین روزهایی فرمانده ایرانی توسط آمریکایی‌ها ترور شد.از همان زمان طرف ایرانی اعلام کرد که انتقام خواهد گرفت.طرف آمریکایی هم با تمام وجود تلاش کرد بگوید او شخصیتی منفی بوده است.

هر دو مورد فوق را بگذارید کنار، یک سوال بی جواب همچنان وجود دارد: او چرا ترور شد؟شاید برای برخی اهمیتِ این سوال چندان مهم نباشد، اما برای دانستن این پاسخ این سوال ضروری ست تا بدانیم در شب اعلام دستور ترور او دقیقا چه رخ داده و برای جهان چه تصمیمی گرفته شده است؟! سه ادعایی که آمریکایی ها دستپاچه درباره ترور او مطرح کردند را یکبار مرور کنیم:

۱️⃣ در پاسخ به تظاهرات عراقی ها در مقابل سفارت آمریکا ترور شد.

۲️⃣ قرار بود علیه ما اقدامی بکند پس ترور شد.

۳️⃣ قرار بود به سفارتخانه‌ی ما حمله شود پس ترور شد.زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسیده و خیابان های ایران مملو از جمعیت شد. ترامپ و تیم رسانه‌ای کاخ سفید همواره یکی از سه مورد فوق را به عنوان دلیل این اقدام مطرح می کردند!!مورد اول برای افکار عمومی قانع کننده نبود؛ چون تظاهرات مقابل سفارت آمریکا به دلیل حمله ایالات متحده به پایگاه بسیج مردمی صورت گرفته بود! پس نمیشد گفت به دلیل این تظاهرات (که در اعتراض به آن بوده) دولت آمریکا تصمیم به این ترور گرفته است.مورد دوم هم قابل قبول نبود چون از آن روز تا اکنون بارها و بارها علیه مواضع آمریکا در عراق و سوریه عملیات شده، پس اگر دلیل آمریکا از ترور سلیمانی متوقف کردن این حملات بوده؛ باید تاکنون ده ها عملیات ترور مشابه انجام می‌داد بلکه جلوی آنها را بگیرد.سومی هم قانع کننده نبود چون بعد از ترور او بارها سفارت آمریکا با پهپاد و موشک هدف حمله قرار گرفت. هیچ وقت رسانه‌ها و حتی نمایندگان مجلس آمریکا از سه پاسخ فوق که از سوی کاخ سفید مطرح شد؛ قانع نشدند و تا همین امروز کاخ سفید هیچ پاسخ قانع کننده ای برای این اقدام نیاورده است.حالا دوباره به این سوال فکر کنید: چرا ترور قاسم سلیمانی دلیل قانع کننده‌ای ندارد و چرا هیچ بهانه ای که بتواند جهان را قانع کند برای این اقدام ندارند؟ظاهرا ترور فرمانده ایرانی را باید فراتر از یک تصمیم آمریکایی دید!تصمیمی که در جایی خارج از ایالات متحده گرفته شده است.از سال ۲۰۱۵ به مرور توجه کارشناسان آمریکایی به تمرکز یک گروه غیر سیاسی بر کاخ سفید جلب می‌شود.ماجرا به حدی عجیب و قابل تأمل می‌شود که در سال ۲۰۱۹ گاردین گزارشی با عنوان “آورده برای مسیح: سلطه‌ی اوانجلیستی (مغزشویی ایدیولوژیک) بر دولت ترامپ” را به ثبت می‌رساند.ماجرا چیست؟ همه ماجرا به رفتارهای عجیب و غریب مایک پمپئو، تعدادی از اعضای کابینه، ترامپ و اطرافیانش (از جمله داماد یهودی وی) و اظهارات آنها در چند کلیسا در آمریکا و یک مرکز مذهبی در مصر برمیگردد.این گزارش ها حکایت از آن دارد که برخی تصمیمات دولت ترامپ که هزینه اش را آمریکا باید میداده و فراتر از عقل بوده از برخی نگاه‌های مذهبی_آخرالزمانی گرفته شده است.در همین خصوص گزارشی با عنوان “پمپئو سیاست خارجی آمریکا را با مسیحیت صهیونیستی همراه می کند” هم در سایت واشینگتون مانثل نوشته می‌شود که در بخش‌هایی از آن تاکید بر این حلقه‌ی “مسیحیت صهیونیست” بر ترور قاسم سلیمانی و قانع کردن ترامپ برای محقق کردن این هدف اشاره هایی می‌شود…ما هیچ وقت فرصت پیدا نکردیم به این سوال فکر کنیم: واقعا چه دلیل قانع کننده و قابل بیانی از سوی دولت آمریکا برای ترور قاسم سلیمانی می‌تواند بیان شود؟ در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای با پمپئو در بیت المقدس از او می‌پرسند: آیا ممکن است که صعود ترامپ در این زمان، با این هدف باشد که مانند «ملکه استر»، به اسراییل برای نجات از دشمنی ایران کمک کند؟او به این سوال اینگونه پاسخ می‌دهد: ” به عنوان یک مسیحی، من قطعا چنین چیزی را ممکن می دانم. “چرا هیچ دلیلی برای قانع کردن افکار عمومی ندارند؟مسئله را باید فراتر از یک تصمیم آمریکایی دید.یک نگاه کاملا آخرالزمانی از سوی دشمنان امام مهدی و حضرت مسیح (به عنوان دو چهره ی اثرگذار بر “مسئله ی اخرالزمان” ) پشت ماجرای ترور قاسم سلیمانی بوده است.این ممکن است عجیب و غیر قابل تصور به نظر برسد.صبور باشید بیشتر توضیح خواهیم داد…

آقای_تحلیلگر

صهیونیسم_جهانی

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x