اجتماعی بین الملل تصاویر سیاسی

پیش بینی های امروز دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه درباره اتفاقات سال ۲۰۲۳

پیش بینی های امروز دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه درباره اتفاقات سال ۲۰۲۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۱٫ افزایش قیمت نفت به ۱۵۰ دلار در هر بشکه و قیمت گاز به ۵۰۰۰ دلار در هر ۱۰۰۰ مترمکعب.۲٫ بازگشت بریتانیا به اتحادیه اروپا.۳٫ فروپاشی اتحادیه اروپا پس از بازگشت بریتانیا و لغو یورو به عنوان واحد پول اتحادیه اروپا.۴٫ تصرف مناطق غربی اوکراین سابق توسط لهستان و مجارستان.۵٫ ایجاد رایش چهارم بر اساس آلمان و اقماری که به آن پیوستند (لهستان، کشورهای حوزه بالتیک، جمهوری چک، اسلواکی، رومانی، جمهوری کیف و … حاشیه ها).۶٫ جنگ بین فرانسه و رایش چهارم. تقسیم اروپا، از جمله تقسیم جدید لهستان.۷٫ جدایی ایرلند شمالی از پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و الحاق به جمهوری ایرلند.۸٫ جنگ داخلی در ایالات متحده آمریکا، جدایی کالیفرنیا و تگزاس به ایالت های مستقل. ایجاد ایالت اتحادیه تگزاس و مکزیک. پیروزی بعدی ایلان ماسک در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برخی از ایالت هایی که پس از جنگ داخلی به جمهوری خواهان واگذار شد.۹٫ انتقال کلیه بورس های اصلی و فعالیت های مالی از آمریکا و اروپا به آسیا.۱۰٫ فروپاشی سیستم مالی برتون وودز، از جمله فروپاشی صندوق بین المللی پول و بانک جهانی. کنار گذاشتن یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی. بازگشت استاندارد طلا. انتقال به استفاده فعال از ارزهای دیجیتال فیات.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کرامت سلیمی

جنگ اوکراین یکی از مسخره ترین و مزخرفترین جنگهای ۸۰ سال اخیر است.

از یک طرف روسیه را دومین ابرقدرت جهان وصاحب یکی از بزرکترین زرادخانه های  سلاحهای متعارف و هسته ای معرفی کردند و از طرف دیگر روسیه در گرداب جنگ اوکراین گیر افتاده است و برای تهیه سلاح و مهمات جنگی محتاج کشورهای ایران و کره شمالی و سوریه است.!!!!!!!!!!!!!!!

ایا این به تمسخر گرفتن و توهین به شعور ملتها نیست؟؟؟؟

ایا این نشان نمی دهد که گلوبالیستها ، ملتها را احمق هایی می دانند که از درک واقعی موضوعات عاجزند و با کمک رسانه هایشان هر دروغ و هر چرندیاتی را در باور انها می ریزند.

بعید نیست بعد از مدتی مسکو و سایر شهرهای روسیه بمباران و موشکباران شود و روسیه نتواند هیچ عکس العملی نشان دهد.

اگر به تحولات بعد از جنگهای جهانی اول و دوم نگاه کنیم می بینیم که :

شوروی ابرقدرتی قلابی و ساختگی توسط گلوبالیستها بود که   هم در ظاهر نقش رقیب اتمی  امریکا را بازی می کرد تا عدم استفاده از سلاح هسته ای در جنگها توجیه شود و بگویند جنگ هسته ای برنده ندارد و دروغ بودن سلاح هسته ای لو نرود و ملتها همچنان در ترس و وحشت از این سلاح خیالی به سر برند  و هم هر موقع می خواستند در دنیا بحران ایجاد کنند به شوروی نقشی ظاهری می دادند اما در عمل توسط گلوبالیستها کنترل و هدایت می شد.
حتی در جنگ جهانی دوم منبع تامین اسلحه و اذوقه شوروی کشور امریکا بود.

بعد از مدتی با کودتایی نمایشی و ساختگی توسط وزرای مخالف گورباچف و رییس کا گ ب   این کشور را دچار فروپاشی نمودند و سالها سر ملتها را با ان گرم نمودند.

حالا هم با بزرگترین بازمانده شوروی یعنی روسیه بحران دیگری را در جهان ایجاد کرده اند. یعنی جنگ اوکراین و به قول یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ،جنگ اوکراین حد اقل ۱۰ سال طول خواهد کشید.

ایت الله خامنه ای تنها شخصیتی در رهبران جهان بودند که کودتای شوروی را ساختگی دانستند. 
         
جنگ اوکراین به حذف پوتین و مدودوف منجر خواهد شد و همچنین یک حقیقت را به خوبی نشان خواهد داد:

سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد.                             

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x