اجتماعی استان

جزییات دستگیری و هلاکت عوامل حمله تروریستی ایذه +فیلم

جزییات دستگیری و هلاکت عوامل حمله تروریستی ایذه +فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دادستان خوزستان: افراد دیگری هم تحت تعقیب هستند.

.:متلاشی شدن کامل باند تروریستی عامل حوادث اخیر ایذه
پس از دستگیری چندی پیش ۳ نفر از اعضای تیم تروریستی حوادث اخیر ایذه هنگام خروج از مرز، عقبه این باند تروریستی در عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه و وزارت اطلاعات شناسایی و طی یک درگیری مسلحانه متلاشی شد. برخی از اعضای این باند تروریستی حوادث اخیر ایذه در این درگیری در مخفیگاه خود دستگیر و برخی به هلاکت رسیدند.عملیات تروریستی مسلحانه و انفجار در اماکن عمومی و دولتی و بمب گذاری توسط این باند تروریستی باعث به شهادت رسیدن بیش از ۷ نفر از مردم بیگناه، زخمی شدن ده ها نفر و بروز نا امنی های سازمان یافته با استفاده از بستر اغتشاشات شده بود. در این باند تروریستی اتباع خارجی نیز وجود داشته است. جزئیات عملیات ضربه به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه
در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه گذشته در شهر ایذه که منجر به شهادت ۷ تن و مجروحیت ۱۲ تن از شهروندان ایذه‌ای شد؛ با همکاری و عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه تروریستی فعال در این جنایت صبح امروز (سه شنبه) زیر ضربه قرار گرفت.
در این عملیات مشترک با اقدام فنی اطلاعاتی دقیق، عوامل دخیل در این جنایت شناسایی و پس از درگیری مسلحانه با اوباش مسلح و تروریست ۲ تن از تروریست‌ها به هلاکت رسید و ۲ تن دیگر از آنها نیز دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات نیز از تروریست‌ها به دست آمد.
این شبکه تروریستی که عناصری از آن در روزهای گذشته توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر ( عج) استان خوزستان دستگیر شده بودند، تحت آموزش‌ها و حمایت و پشتیبانی عناصر سلطنت طلب خارج نشین به منظور ایجاد اغتشاش و ناامنی و ارتکاب جنایات تروریستی تشکیل شده بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x