اجتماعی استان اصفهان دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

‍ پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محروم اردستان

رئیس کانون فکری کودکان و نوجوانان از از اعزام پیک امید کانون فکری کودکان و نوجوانان برا مناطق محروم شهرستان اردستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، یزدانپناه رئیس کانون فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت :
این بار کاروان پیک امید اداره کل کانون اصفهان با حضور و همدلی مربیان مرکز شماره یک اردستان  به بخش مهاباد رفت تا با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری برای ۱۸۰ نفر از دانش اموزانی که لذت دیدن فعالیتهای کانون را تجربه نکرده بودند، همراه شود.

وی در ادامه افزود:در این برنامه فعالیت های قصه گویی، مسابقات جذاب ، نمایش فیلم،  نقاشی ، نقاشی خط،  اریگامی طرح ریزی و اجرا گردید تا کام عطشناک فرزندان دیار فانوس کویر ایران را به اندازه بضاعت خود سیراب کند.

وی در خاتمه افزود:در پایان با همراهی و‌ مساعدت بسیج، بخشداری و شورای شهر مهاباد به تعداد دانش اموزان بسته پذیرایی و  مداد برای یادبود (که با نمادی توسط مربیان تزئین شده بود)  تدارک و به ایشان اهدا گردید.
اهدا جوایز توسط پیک امید به برگزیدگان مسابقات اجرا شده بخش دیگری از فعالیت های صورت گرفته بود.
در پایان شور و شوق وصف ناشدنی دانش اموزان مدرسه شهید غفاری مهاباد و دعای خیر معلمان بدرقه راه بنده و همکاران کانون شد تا برگ زرین دیگری از دفتر پر افتخار کانون ورق بخورد و خاطره این حضور تا همیشه در ذهن آینده سازان این سرزمین قرار گیرد.
جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x