۸۳مصوبه، دستاورد سفر استاندار اصفهان به شهرستان نطنز
اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

۸۳مصوبه، دستاورد سفر استاندار اصفهان به شهرستان نطنز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز.استاندار اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان نطنز با بیان اینکه مصوبات این سفر برای شهرستان در سه بخش تعریف شده است گفت: ۴۵ مصوبه در بخش شورای اداری، ۱۹ مصوبه در بخش عمران و زیر ساخت و ۱۹ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بخشی از ثمرات این سفر یک روزه است.
سیدرضا مرتضوی افزود: این مصوبات مرتبط با بخش‌های مختلف شامل راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، ساخت و نوسازی مدارس، صنعت، کشاورزی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان است.
وی با اشاره به ضعف نیروی انسانی در ادارات شهرستان نطنز گفت: برای کاهش این مشکل و بهره مندی از توان و ظرفیت نیروی انسانی متخصص و جوان درصدد هستیم تا در قانون برنامه هفتم توسعه برای تقویت بدنه دولت دستور بگیریم.
استاندار اصفهان درباره خرید تضمینی محصول انار بادرود از کشاورزان گفت: برای خرید تضمینی دستور وزارت جهاد کشاورزی و تأمین اعتبار نیاز است.
مرتضوی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در صورتی که امنیت غذایی را به خطر بیندازد از خطوط قرمز دولت است افزود: هرگونه تغییر کاربری بایستی با دقت، ظرافت و به صورت کارشناسی و با تأیید وزارت کشاورزی انجام بگیرد.
وی گفت: بند نخست جلسات شورای زیربنایی استان تصویب خانه‌های کارگری است. اگر جهاد کشاورزی به این جمع بندی برسد که تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی حاشیه ایجاد نمی‌کند مدیریت استان پشتیبان این امر خواهد بود.

جعفر فدائی اردستانی
انتهای پیام*

استاندار اصفهان درباره بهره‌مندی منطقه از وجود معادن گفت: شورای معادن استان مصوب شده تا قواعدی برای استان تعیین شود که ضمن آن هر کجا که معدن فعال است برای کمک به زیرساخت‌های منطقه استفاده شود.
وی درباره کیفیت آب آشامیدنی شهرستان افزود: کمیته‌ای برای بررسی کیفیت آب این منطقه مشخص شده تا به محوریت معاونت عمرانی، فرماندار شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کار کارشناسی انجام و نتیجه را اعلام کنند.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x