اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

اهدای ۱۰۸۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

اهدای ۱۰۸۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در مراسمی با حضور رئیس کمیته امداد ۱۰۸۱ سری جهیزیه تجلیل به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان اهدا شد.
مراسم تجلیل از خیران و مددجویان نخبه کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد برگزار شد.
رئیس کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نقش بسیج امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت کشور به وضوح بر همگان آشکار شده است.
بختیاری خدمت به محرومان جامعه را وظیفه ذاتی کمیته خواند و افزود: ۱۰۸۱ سری جهیزیه در هفته بسیج، هدیه‌ای است برای تشکیل زندگی توحیدی زوج‌های جوان که به برکت حمایت خیران نیک‌اندیش مهیا شده است.
وی با بیان اینکه حمایت از تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از خدمات ماندگار این نهاد است، اضافه کرد: مددجویانی که در میان مشکلات و تنگنا‌های زندگی توانسته‌اند به مدارج بالای علمی، تحصیلی و شغلی برسند قطعا افراد تاثیرگذاری در جامعه خواهند بود.
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تا پایان آذرماه ۳۵ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا پایان سال همه نوعروسان متقاضی، از جهیزیه این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیز در این مراسم با قدردانی از هماهنگی و همدلی تمام دستگاها برای خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: دغدغه امروز ما برای کمک به شروع زندگی نوعروسان نیازمند، با وجود خیران نیک اندیش کاهش یافته چنانکه در ۲ سال گذشته هیچ متقاضی پشت نوبت برای دریافت جهیزیه نداشته ایم.
وی با بیان اینکه پرورش بیش از ۵۰۰ مددجوی نخبه در این استان مایه سرافرازی کمیته امداد است، ادامه داد: خدا را شاکریم که با پشتوانه شما نیکوکاران به ما توفیق داد تا سهم کوچکی در موفقیت های آنان داشته باشیم.
زارع با اشاره به مساعدت بیش از ۱۰۰هزار حامی ایتام در استان و هزاران خیر نیک اندیش، افزود: نیکوکاران در مسیر خدمتگذاری به نیازمندان همواره کمیته امداد را به عنوان واسطه امین خود می دانند.
گفتنی است؛ در پایان این برنامه از خیران نمونه و تعدادی از نخبگان تجلیل شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x