اجتماعی استان اقتصادی تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

والدین نگران معاش چندقلوها نباشند؛ چتر حمایتی کمیته امداد بر سر خانواده چندقلویی ها

والدین نگران معاش چندقلوها نباشند؛ چتر حمایتی کمیته امداد بر سر خانواده چندقلویی ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از خدمت رسانی به ۱۲۴ خانواده پرنوزاد و دارای چندقلو خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اعلام این خبر، بیان داشت: ارائه کمک های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه با هدف کاهش بخشی از هزینه های نگهداری نوزادان از جمله برنامه های این نهاد برای حمایت از خانوارهای پرنوزاد می باشد.
هادی بنایی با تاکید بر اینکه ۹۵درصد از این خانواده ها دارای نوزادان سه قلو و مابقی چهار و پنج قلویی هستند، ادامه داد: حمایت از این خانواده ها در سرفصل های معیشت، مسکن، اشتغال و درمان انجام می شود و از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به این خانواده ها در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به پرداخت حداکثر ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض معیشتی به خانوارهای سه قلویی به بالا، گفت: این خانوارها علاوه بر بهره مندی از مستمری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی فرزندان خود تا دوسالگی، در صورت داشتن استحقاق به طور موقت تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از همراهی نیک اندیشان در این امر خیر، گفت: همواره با مساعدت نیکوکاران، خدمات اثربخشی به خانواده‌های پرنوزاد، در بخش‌های مورد نیاز این خانواده‌ها به ویژه مسکن، تغذیه، بهداشت و اشتغال ارائه شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x