اجتماعی استان اصفهان تصاویر حوادث مرکزی

بیانیه اصحاب رسانه استان اصفهان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام

بیانیه اصحاب رسانه استان اصفهان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بیانیه
سازمان بسیج رسانه استان اصفهان،
خانه مطبوعات وخبرنگاران استان اصفهان و
انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان
در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

بسم الله الرحمن الرحیم

«انما جزاء الذین یحاربون الله ورسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلو اویصلبوا اویقطع ایدیهم وارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض وذلک لهم خزی فی الدنیا ولهم فی الاخره عذاب عظیم.» سوره مائده آیه ۳۳

اکنون در شرایطی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که به لطف رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، درخت انقلاب اسلامی آنچنان تنومند شده است این امر برای خیلی از کشورهای حامی تروریسم، قابل هضم نیست و متاسفانه همین دشمنان ملت، جنایتی را رقم زدند که هیچ گاه از ذهن و یاد ملت غیور ایران فراموش نخواهد شد.

ملت ایران سال هاست در برابر ظلم و ستم کشورهای مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند؛ سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.
این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه ای است که با جان و مال خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده اند.
دشمنان خارجی نظام و ملت ایران اینبار در حرکاتی ترکیبی و با استفاده از جهل برخی از خواص با جریحه‌دار کردن احساسات عمومی ابتدا مدافعین امنیت را تضعیف کردند و در حرکتی ناجوانمردانه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را رقم زدند که عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم را نشان می دهد. آنها هنوز نمی دانند این کشور بر مبنای چه ارزش ها و از خودگذشتگی هایی استوار است.

بدین وسیله امضاء کنندگان فوق در این بیانیه: ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه تکفیری، به خانواده های شهیدان تسلیت عرض می کتد و برای همه مجروحان این حادثه آرزوی تندرستی دارد.
درود خدا و ائمه طاهرینش بر نیروهای پرتلاش امنیتی و دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)که عاشقانه دست از جان خود کشیدند و امنیت و آرامش را برای ملت مهیا کرده‌اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x