اجتماعی استان اصفهان مرکزی مرکزی

قضات شهرستان اردستان از زندان نائین بازدید کرده و ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، طارمی رئیس دادگستری، بارودکو دادستان، حاتمی کیا رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو،استکی رئیس شعبه ۲ دادگاه حقوقی، ابوذری بازپرس، عامری دادیار شعبه اول و عباس زاده دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردستان جهت بازدید و بررسی مشکلات قضائی زندانیان در زندان نائین حضور یافتند.
رمضانی رئیس زندان نایین ضمن اعلام این خبر گفت: قضات اردستان پس از ورود به زندان، در جمع زندانیان حاضر و با تمامی زندانیان حوزه قضایی اردستان دیدار چهره به چهره انجام داده و به بررسی مشکلات قضائی آنها پرداختند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور قضات در زندان اظهار داشت: در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان اردستان در این بازدید بر لزوم تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کردند. وی افزود، حضور مستمر قضات موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات زندانیان است و دغدغه اصلی زندانیان رفع مسائل قضائی شأن است.
گفتنی است در این بازدید آزادی ۳ نفر از زندانیان، اشتغال خارج از زندان ۲نفر از زندانیان واعطای مرخصی به ۵ نفر از زندانیان را به دنبال داشت.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x