اجتماعی بین الملل تصاویر حوادث سیاسی

دادگاهی در عربستان یک پزشک تونسی را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد!

دادگاهی در عربستان یک پزشک تونسی را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دادگاهی در عربستان، یک پزشک تونسی را پس از لایک کردن ویدئوی حمایت از حزب‌الله لبنان در تونس به اتهام توهین به حکومت سعودی و تعدی به نظام دولتی از طریق رسانه‌های اجتماعی، به ۱۵ سال زندان محکوم کرد!
دقت کردید فقط به خاطر یک لایک! همون عربستانی که با اینترنشنال برامون آزادی میخواد بیاره!!
فربد ابراهیمی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x