اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

منوچهر بیانی: فتنه ی ایران تمام شد اما برکات این فتنه همچنان ادامه دارد

منوچهر بیانی: فتنه ی ایران تمام شد اما برکات این فتنه همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

و اما خوب است به برخی از فوایدی که خداوند به برکت مقاومت مردم ایران و برکت خون پاک شهدای امنیت به مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی داد اشاره کنیم:

۱. منافقان رسوا شدند.

۲.ایران به منافقین در کردستان عراق حمله کرد و ضمن نابود کردن دشمنان خطرناک ۴۰ ساله ،ضرب شصتی به آمریکا و اسرائیل نشان داد.

۳.ترکیه و آذربایجان و اسرائیل که جمع شده بودند قرارداد مرز ارمنستان را بنویسند با حمله ایران به کردستان حساب کار دستشان آمد و عقب نشستند.

۴.در بحبوحه اغتشاشات وقتی حواس همه دشمنان از اوضاع عراق غافل شد ، بعد از خارج شدن نماینگان حزب صدر از مجلس و جایگزینی نماینگان نزدیک به مقاومت ، مجلس عراق با مشورت با مسولین ارشد ایران ، رئیس جمهور و نخست وزیر عضو جبهه مقاومت انتخاب کردند.

۵.شیطنتها و کوتاهی های صدا و سیما باعث شد برای همه، حتی دیرباوران اثبات شود که در این سازمان، منافق نفوذ کرده است لذا راه مطالبه گری هموار شد.

۶.طبق گفته ی پدر و مادر بسیاری از شهدای امنیت ، این شهدا در زمان حیاتشان پیوسته آرزوی شهادت داشتند و این فتنه سفره ای بود که باز شد و آنها به آرزوی خود رسیدند .

۷.سیلیبریتی های هنری و ورزشی باطن کثیفشان را نشان دادند و باعث شد علاقه هوا داران به آنها تعدیل شود و ملاکی برای علاقه به سیلیبریتی جماعت پیدا شود.

۸.حضرت آقا سالها بود که از ارتش سان ندیده بودند ، باعث شد اقتدار ایران را یک بار دیگر دوست و دشمن ببینند.

۹.دو قطبی حجاب و بی حجاب که یک اهرم فشاری بود که دشمن سالها آن را در آب نمک خوابانده بود به امید روزی که بهترین بهره برداری را از آن بکند از آب نمک درآمد و استفاده شد و تاریخ مصرفش تمام شد و مانند فشار حداکثری تحریم ، شکست خورد و دشمن دیگر روی این پروژه برای ضربه زدن به ایران هزینه نخواهد کرد.

۱۰.یاس و « ما نمی توانیم » بر منافقین داخلی و اصلاح‌طلبان و منافقین خارجی مستولی شد.

۱۱.پیامرسانهای خارجی اینستاگرام و واتساپ و تلگرام فیلتر شدند.

۱۲.فیلتر پیام‌رسان‌های خارجی باعث شد مسولین به فکر تقویت پیام رسانهای داخلی بیفتند.

۱۳.نابودی اسرائیل نزدیکتر شد.

۱۴.مردم ، مظلومیت نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج را دیدند و بر محبوبیت آنها افزوده شد.

۱۵.برای همه دوستان خارجی و منطقه ای و برای همه دشمنان اثبات شد که این انقلاب به یک درخت تناوری تبدیل شده است که شکست آن غیر ممکن می باشد و انشالله این نظام پرچم را به دست مبارک امام زمان (عجل) خواهد سپرد.
۰۱۶این فتنه یک نعمت بزرگ داشت که آنرا از فتنه ۸۸ متمایز کرده استدر فتنهٔ ۸۸ ملت غیور ایران ، بصیرت خود را با محکوم کردن سران فتنه و اغتشاش کران، بعد از سخنرانی معروف نماز جمعهٔ تهران در «نُهِ دی» پس از گذشت هشت ماه اغتشاش علیه فتنه گران نشان دادندلاکن در « فتنه کشف حجاب » بلافاصله بدون آنکه رهبری یا مسؤلان دعوت کنند،بطور «خود جوش» قیام کرده و صف خود را از اغتشاش گران جدا کردنداین پدیده نشان دهندهٔ بصیرت ارتقاء یافته ملت ایران در شناخت دشمنان داخلی و خارجی و همان «وتش به اختیاری» رهبری است.این نکته خیلی مهم است که باید در نظر داشت.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x